AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Jeg lengter etter å være med i en skikkelig deilig manneorgie, alle med alle. Tenk så deilig å kunne leke med flere stå'er samtidig..... og dem leker med min også. Heftig suging, 69 og you name it. Anonymous poster hash: 2f8d9...7b1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Ja da hadde du jo fått kjenne kuk i ræva som du hadde så lyst på! Er du ikke lei av å lage homoerotiske tråder snart? Anonymous poster hash: 52379...009
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Er jo ikke sikkert jeg ville fått kuk bak men jeg har veldig lyst på det ja. Nei er ikke lei av homotråder, det er bare deilig. Anonymous poster hash: 2f8d9...7b1
Lea2 Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Slike tråder har en helt naturlig plass på Kvinneguiden.. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Slike tråder har en helt naturlig plass på Kvinneguiden.. Godt at du er positiv her! Anonymous poster hash: 2f8d9...7b1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 det er noen damer her inne som liker å lese homsetråder, lese om menn som tar pikk i munnen sin og knuller hverandre bakfra. Anonymous poster hash: 2f8d9...7b1
Gjest Coolaid Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Syns det må være greit å lage "homotråder"...... det er jo både "lesbetråder" og "er så kåt i dag tråder" osv... Og for dem som syns dette er tulletråder så er det fint mulig å overse dem.... Just saying ..... (Hvorfor er forresten en homoerotisk fantasi mer negativt enn mange av de andre trådene som omhandler fantasi og lyster? )
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Ja da hadde du jo fått kjenne kuk i ræva som du hadde så lyst på! Er du ikke lei av å lage homoerotiske tråder snart? Anonymous poster hash: 52379...009 Jeg kan bekrefte at TS ikke er trådstarter på den andre tråden, som du tenker på. For det var meg! Anonymous poster hash: 01361...008
estrella Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Estrella, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Jeg kan bekrefte at TS ikke er trådstarter på den andre tråden, som du tenker på. For det var meg! Anonymous poster hash: 01361...008 Da foreslår jeg at du og TS i denne tråden slår dere sammen og har et skikkelig heftig homse eventyr sammen. Så slipper vi at dere hele tiden oppretter tråder om fantasiene deres. Og er ikke eventuelt gaysir et mer passende sted for det? Tror kanskje dere vil få mer positiv respons på fantasiene der enn på Kvinneguiden. Anonymous poster hash: 673df...800
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 Homo'er er så frigjorte at de ikke bare tar til takke med kuk. Fint det, men av og til får man følelsen av at det er perversiteten som har gjort de til homo. Anonymous poster hash: 88514...635
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 Da foreslår jeg at du og TS i denne tråden slår dere sammen og har et skikkelig heftig homse eventyr sammen. Så slipper vi at dere hele tiden oppretter tråder om fantasiene deres. Og er ikke eventuelt gaysir et mer passende sted for det? Tror kanskje dere vil få mer positiv respons på fantasiene der enn på Kvinneguiden. Anonymous poster hash: 673df...800 Jeg har en veldig god kompis som jeg treffer nå og da. Kona hans er ofte ute på lengre jobbreiser etc. og da hender det at vi treffer hverandre og har deilig sex sammen. Vi suger hverandre som bare det, skikkelig deilig å gjøre det med andre menn. Kona hans vet om det og godtar det så lenge det er bare meg han treffer. Mulig hun får seg litt fremmedstake på reisene sine også, tror nesten det. Men uansett, mannen hennes må bare ha litt guttesex nå og da. Anonymous poster hash: 2f8d9...7b1
Vasilisa Skrevet 19. januar 2014 #14 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har en veldig god kompis som jeg treffer nå og da. Kona hans er ofte ute på lengre jobbreiser etc. og da hender det at vi treffer hverandre og har deilig sex sammen. Vi suger hverandre som bare det, skikkelig deilig å gjøre det med andre menn. Kona hans vet om det og godtar det så lenge det er bare meg han treffer. Mulig hun får seg litt fremmedstake på reisene sine også, tror nesten det. Men uansett, mannen hennes må bare ha litt guttesex nå og da.Anonymous poster hash: 2f8d9...7b1 Dere er rare. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #16 Skrevet 19. januar 2014 Dere er rare. Ja jeg vet det Men det er bare snakk om å kose seg litt vet du Vasilisa..... ha ha..... Anonymous poster hash: 2f8d9...7b1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #17 Skrevet 13. februar 2014 Sæd i munnen er vel like deilig for gutta, som for oss.Anonymous poster hash: 878ea...381
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå