Gå til innhold

Kan jeg bruke denne p-ringen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt til å sette i ny ring for en uke siden, men siden jeg allerede hadde hoppet over mensen noen måneder, fikk jeg mellomblødning akkurat den dagen jeg satte inn ny p-ring. Derfor tok jeg den ut, og har latt den ligge beskyttet til jeg nå skal sette inn ny igjen(etter en uke). Kan jeg bruke denne, eller beskytter den ikke lengre fordi jeg har tatt den ut av original"posen"?

Anonymous poster hash: 38611...7ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt til å sette i ny ring for en uke siden, men siden jeg allerede hadde hoppet over mensen noen måneder, fikk jeg mellomblødning akkurat den dagen jeg satte inn ny p-ring. Derfor tok jeg den ut, og har latt den ligge beskyttet til jeg nå skal sette inn ny igjen(etter en uke). Kan jeg bruke denne, eller beskytter den ikke lengre fordi jeg har tatt den ut av original"posen"?

Anonymous poster hash: 38611...7ce

Jeg har gjort det samme, og satt den inn igjen. Ikke noe problem, det er ikke selve embalasjen som gjør at den holder seg, det er temperaturen. Så lenge den ikke har ligget på et kroppstemperert/varmt sted så bør det gå greit. :-)

Anonymous poster hash: a3933...95c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...