Gå til innhold

Stalljakke


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Jeg synes stalljakker er så stilige. Marine eller grønt med sydd ruteeffekt på relativt blankt stoff. Særlig pent hvis den er innsvinget i livet:) Kan dere oppdaterte moteløvinner på forumet fortelle meg om dette er in nå, og kanskje også tipse om merker, butikker evt nettbutikker og evt priser? Har ikke tenkt å bruke den i noen stall altså:)

På forhånd tuusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært en essensiell del av garderoben for den godt voksne dame med litt for høy pannebølge i håret i mange år, og var mote blant litt flere og litt yngre en kort periode på 90-tallet. I fjor vinter ble det pussig nok mote blant ungdom også, særlig blant gutter i ungdomsskole-/vgsalder med bakoverstrøket hår og som skal bli det samme som pappa. Jakken kalles vaffeljakke utenfor ridemiljøer på grunn av den vaffellignende quiltingen.

Det skinner kanskje gjennom at for meg er det en kjerringjakke når den brukes utenfor ridemiljø. Så vidt jeg vet er den in denne sesongen også, dessverre.



Anonymous poster hash: 90b66...8d9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en essensiell del av garderoben for den godt voksne dame med litt for høy pannebølge i håret i mange år, og var mote blant litt flere og litt yngre en kort periode på 90-tallet. I fjor vinter ble det pussig nok mote blant ungdom også, særlig blant gutter i ungdomsskole-/vgsalder med bakoverstrøket hår og som skal bli det samme som pappa. Jakken kalles vaffeljakke utenfor ridemiljøer på grunn av den vaffellignende quiltingen.

Det skinner kanskje gjennom at for meg er det en kjerringjakke når den brukes utenfor ridemiljø. Så vidt jeg vet er den in denne sesongen også, dessverre.

Anonymous poster hash: 90b66...8d9

Er ikke vaffeljakke er et tidløst, klassisk plagg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, godt voksen er jeg, men pannebølgefenomenet er jeg litt mer usikker på.

Og stalljakker fortsetter jeg å like. Takk til dere med fine tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en essensiell del av garderoben for den godt voksne dame med litt for høy pannebølge i håret i mange år, og var mote blant litt flere og litt yngre en kort periode på 90-tallet. I fjor vinter ble det pussig nok mote blant ungdom også, særlig blant gutter i ungdomsskole-/vgsalder med bakoverstrøket hår og som skal bli det samme som pappa. Jakken kalles vaffeljakke utenfor ridemiljøer på grunn av den vaffellignende quiltingen.

Det skinner kanskje gjennom at for meg er det en kjerringjakke når den brukes utenfor ridemiljø. Så vidt jeg vet er den in denne sesongen også, dessverre.

Anonymous poster hash: 90b66...8d9

I fjor vinter? Dette er vel den fjerde sesongen minst hvor det er veldig populært, og er blitt allemannseie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...