Bitte Skrevet 19. mai 2004 #1 Del Skrevet 19. mai 2004 For første gang i historien hadde jeg sex med en 8 år eldre mann i helgen! Jeg har dessverre ikke prøvd dette før. Men herregud..det var sannelig forskjell fra de yngre mennene jeg har vært sammen med! Skal si han visste hva kvinner trenger.....Jeg slappet så godt av med han,og han gjorde meg så sinnsykt godt...! :oops: Likte aller mest at han leste kropps språket mitt utrolig godt...han spurte meg ikke om jeg likte det han gjorde,men følte seg frem. Frister virkelig til gjentagelse ,det der! Lever på den opplevelsen enda,jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 19. mai 2004 #2 Del Skrevet 19. mai 2004 Takk for sist, Bitte, og tusen takk for at du legger ut dine komplimenter til offentlig skue... ....kan jo ikke unngå å føle meg litt smigret... :oops: ...du var ikke så helt gærn du heller, da.... Gleder meg til vårt neste møte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. mai 2004 #3 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvor gamle er de du har pleid å ha? Je gstår fremdeles fast på mitt synspunkt om at det kommer ann på person, ikke alder elelr hvilket land man er fra. Husker fremdeles en del yngre elskere (da jeg selv var yngre) med glede.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. mai 2004 #4 Del Skrevet 19. mai 2004 Takk for sist, Bitte, og tusen takk for at du legger ut dine komplimenter til offentlig skue... ....kan jo ikke unngå å føle meg litt smigret... :oops: ...du var ikke så helt gærn du heller, da.... Gleder meg til vårt neste møte! Åh, der var fua til Sændis igjen *siklesmiley* Vent ¨å litt, er du utro, :o MED BITTE?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pbrina uinnlogga Skrevet 19. mai 2004 #5 Del Skrevet 19. mai 2004 Cat fight i gjære? *humre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. mai 2004 #6 Del Skrevet 20. mai 2004 unge gutter kan også vær flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 20. mai 2004 #7 Del Skrevet 20. mai 2004 Tror kanskje ikke akkurat det var alderen som gjorde at han "kunne sakene sine". Men det er vel en viss foskjell på 16-17 år og 25, så hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. mai 2004 #8 Del Skrevet 20. mai 2004 unge gutter kan også vær flinke Definitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 21. mai 2004 Da er jeg tilbake...etter en deilig dag med fri. Det er helt klart ikke alder det kommer an på - til en viss grad er jeg enig i det. Det jeg mener er, ofte, at når man er midt i 30-årene vet man HVEM man er (og man er ikke redd for det) - og det har vist seg behagelig for meg som partner,hvertfall. Det har nok litt med seksuell erfaring å gjøre også...men for min del var det mest måten han var på,ovenfor meg. Gjentok seg på Onsdag...og det var sannelig ikke mindre hyggelig da. Det skal også sies at jeg tidligere har hatt bra sex opplevelser med yngre menn,altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå