Gå til innhold

Trenger tips om London

Fremhevede innlegg

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Jeg skal til London med min kjære i februar. Vi er litt usikre på hotell. Noen som har god erfaring? Det må være rent, pent og til en billig penge. Må også ha kort avstand til oxford street. Har sett på Tune hotel i Paddington - noen som har vært der?

Hva må man oppleve, hvor er det god mat, bra shopping? Del gjerne dine tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google visit london. Det

Anonymous poster hash: 52245...4dd

Skrevet (endret)

Jeg har bodd to ganger på St. Giles Hotel i Bloomsbury, Midtown London (http://centrallondon.stgiles.com/default.aspx?pg=hotel), og liker det hotellet veldig godt. Hotellet ligger ca 150-160 meter fra Tottenham Court Road (øverst i Oxford Street), så det ligger utrolig sentralt til. Bodde der sist tre netter rundt nyttårsaften i fjor (2012/2013), og da betalte vi ca 1000 kr per natt for et dobbeltrom. Finnes helt sikkert enda billigere steder å bo, men ofte må man da lenger vekk fra Oxford Street.

Når det kommer til hva du bør gjøre så avhenger jo det litt av interessene dine. Da jeg var der med kjæresten min sist var vi blant annet på British Museum, så en musikal, gikk rundt på julemarkedet i Hyde Park, gåtur rundt i sentrum (for å se Big Ben og alt det der) og på besøk i Notting Hill (utrolig koselig område!). :)

Endret av Blomst89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...