AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Hei. Advarer om kanskje litt ekle detaljer, men jeg holder på å bli gal, så jeg håper jeg kan finne noen som kanskje har slitt/sliter med det samme. Jeg har i noen dager følt et press mot endetarmen, altså at det er noe der, for det har vært et ganske merkbart press hvertfall. Og etter noen dager med det, så har jeg fått en følelse av at det er noe som på en måte kiler eller følelse av at det er noe som beveger seg der. Jeg har også følt sårhet etter avføring. Dette har jeg opplevd flere ganger med noen måneders mellomrom. Jeg blir gal av dette! Har googla rett og slett alt om det, men det er ingenting på en måte som gir noe svar. Kan dette være hemoroider? Problemet er at det har aldri klødd, har bare hatt en pressende følelse i en stund som har endret seg til en følelse av at det er noe som beveger seg inne der og at det "kiler". Vurderer sterkt lege, men syns det er ekstremt pinlig i og med at jeg er ei "pen" og ordentlig jente på 16 år. Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg føler at det er så rart at jeg sliter med dette problemet, og at det tydeligvis er noe rart siden jeg aldri kan finne et svar på hva det er. Jeg er ikke så keen på å få en eller to fingre opp i ræva for at legen skal finne noe. Da kan jeg like så godt stikke de opp der selv for å finne noe, og heller fortelle at jeg ikke har funnet noe til legen. Langt innlegg, men har noen slitt med det samme? Er dette en hemoroide? Anonymous poster hash: 560bb...125
minister-mio Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Det kan nok være en hemoride da. Legen bryr seg lite om han ser i rompa eller øret ditt.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Så det er mulig at det kan være en innvendig hemoriode som ikke klør? Om man googler innvendig hemoriode så ser man ikke symptomer på at det skal "kile" og bevege seg inni der. tsAnonymous poster hash: 560bb...125
Pialill Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Høres ut som småmark, det finner du lett ut av med å kjøpe piller på apoteket reseptfritt. Dersom det gir seg forholdsvis raskt etter en pille har du diagnosen. Veldig vanlig hos små barn. Og veldig smittsomt! Pass på å vaske alt sengetøy etter behandling, da slipper du å smitte deg selv igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Vet at det ikke er småmarn, har prøvd å ta de pillene før og problemet ga seg ikke. Dessuten klør småmark og man kan se det, og det har ikke jeg gjort TsAnonymous poster hash: 560bb...125
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå