giftermeg Skrevet 19. mai 2004 #1 Skrevet 19. mai 2004 Hei! Jeg skal, som temaet avslører, ikke ha slør fordi jeg ikke syntes det passet så godt til kjolen. Men hva kan jeg da gjøre med hårpynt for å bli litt mer brudete? Har noen erfaringer? Hvordan blir det med blomster i håret for eksempel? rart? Trenger innspill før prøvetime hos frisøren! Takk!
Linn3c Skrevet 19. mai 2004 #2 Skrevet 19. mai 2004 Blomar er nydeleg, men også krone eller tiara kan du bruke utan slør! Lykke til!
Peluche Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 Tiara/diadem/krone, blomster, hårnåler med stash på, fryktelig kreativ frisyre med bånd eller tråder flettet innimellom og rundt omkring.
Gjest MrsL Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 Enig med Peluche her :-) mange gode forslag :-) også kommer det jo litt an på hvordan kjolen din ser ut?
giftermeg Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2004 Takk for svar! Jeg liker ikke så godt tiara/diadem/krone heller, så da står jeg igjen med blomster eller bånd av noe slag. Kjolen min er veldig veldig enkel. Ikke så lett når jeg ikke liker noe særlig stash i det hele tatt, og samtidig vil se brudete ut! Vet noen om nettside® som viser brudefrisyrer?
Gjest MrsL Skrevet 19. mai 2004 #6 Skrevet 19. mai 2004 Her er en Ting til pynt i håret Mere pynt til håret enda en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå