Gå til innhold

Klemz, voksne som skriver det...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei på vennelista mi på face som er 40 år. Hun skriver klemz bak enhver statusoppdatering i tillegg til at hun slenger på en klemz på alle kommentarer. Jeg synes kanskje det er et språk som passer ungdommen. Enig?



Anonymous poster hash: e83c9...f63
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, det er litt sært. Samtidig skader det jo ingen, så jeg hadde glemt det etter cirka tre og et halvt sekund.



Anonymous poster hash: 73249...5c6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke et språk som passer ungdommen. Ungdommen har mye større forståelse for uformelt språk og koder på sosiale medier enn folk i den alderen har. Om noe, så er sånn rar og malplassert bruk av uttrykk som klemz mer typisk for den aldersgruppen brukere enn noen andre. ;)



Anonymous poster hash: 7ef6f...dfd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh nei alle 4 da lzm lov til å Skrive som de vil ,,! ;*

klemz <3



Anonymous poster hash: 518ea...670
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste jeg kjenner som skriver klemz, koz osv er bestemødre og eldre, litt småperverse menn haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste jeg kjenner som skriver klemz, koz osv er bestemødre og eldre, litt småperverse menn haha

det er det første jeg tenker også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren min slutter alltid meldingene sine til meg med: Klems mamma :)

Syntes det er koselig jeg.



Anonymous poster hash: 58939...e63
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min slutter alltid meldingene sine til meg med: Klems mamma :)

Syntes det er koselig jeg.

Anonymous poster hash: 58939...e63

det blir med én gang mye mer innafor med "s" enn "z".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir med én gang mye mer innafor med "s" enn "z".

Ja, den ser jeg i grunn. Tror jeg hadde stusset litt om hun skrev "klemz"

Anonymous poster hash: 58939...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke et språk som passer ungdommen. Ungdommen har mye større forståelse for uformelt språk og koder på sosiale medier enn folk i den alderen har. Om noe, så er sånn rar og malplassert bruk av uttrykk som klemz mer typisk for den aldersgruppen brukere enn noen andre. ;)

Anonymous poster hash: 7ef6f...dfd

Så enig, så enig. Koz og klemz var for ungdom på 90-tallet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent det samme som når folk skriver "koz & kyzz til beste kjærestepuzen" og sånt. Jeg tenker bare "æsjæsjæsj!", også glemmer jeg det fire sekunder senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista mi på face som er 40 år. Hun skriver klemz bak enhver statusoppdatering i tillegg til at hun slenger på en klemz på alle kommentarer. Jeg synes kanskje det er et språk som passer ungdommen. Enig?

Anonymous poster hash: e83c9...f63

Ja, det er språk som passer ungdom.

Koz og klemz fra The Kitten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser på Face at folk i 30-40 årene så tenker jeg automatisk at de er virkelig ikke helt vel bevart. Jeg tenker fjortis med en gang. De jeg kjenner som gjør det er jo heller ikke av det helt modne slaget, så veldig overraskende er det ikke sånn egentlig. Samme personene pleier som regel å slenge på en haug med hjerter i statuser som går litt som dette:

Skal begynne å bake brød slik at gullungene får ferskt brød når de kommer hjem fra skolen <3 <3 Etterpå skal vi ut og nyyyyyte fiiinværet <3 <3 <3 Masse kozer og klemmer til alle dere skjønne folk der ute <3 <3

HERREGUD! Ro ned på skryten, ro ned på hjertene, og slutt å fortell hver bidige detalj folk faktisk ikke har noe behov for å vite!!



Anonymous poster hash: 8e7d3...44c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike er nesten litt søte da. Med alle disse z'ene i stedet for s'er.

Det plager meg mer en orginal som hele tiden bytter ut V med W. Wettu, wennen min, det war kewselig wettu, osv osv osv. Dette er da en fyr på 60 år. Da blinker pervo-lampene mine av en eller annen grunn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg synes kozzz og klemzzz og tilsvarende ord er tåpelige uansett aldersgruppe. Samme med aww, duuuh daaah, my gad mmm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en godt voksen dame på vennelista som bruker "klemsideis", "mmmmmmmmmm" og "løøøøøv / løøøøvit" i hver eneste status. Helst minst to av de jeg nettopp nevnte.

En smule spesielt, spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi pleide å skrive kozemozeoverdoze, kozz, klemz og kyzz på sms på nokia 3210. Det begynner å bli en stund siden, og jeg trodde ingen faktiskskrev det. Det hender seg jeg skriver det til venninner på spøk for å herme etter måten vi skrev på i 6 klasse

Endret av floppesopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Husker vi pleide å skrive kozemozeoverdoze, kozz, klemz og kyzz på sms på nokia 3210. Det begynner å bli en stund siden, og jeg trodde ingen faktiskskrev det. Det hhender seg jeg skrov det til venninner på spøk for å herme etter måten vi skrev på i 6 klasse

JA! Skriver det også på tull til venninner. Mimre om gode gamle dager da vi løp rundt med buffalosko og kvit miss sixtybukse.

Er egentlig mange ord jeg får grøsninger av når folk eldre enn 10 skriver det. Som Thihi og *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...