Gå til innhold

Brekka lill frustrasjon


BREKKA LILL

Anbefalte innlegg

OK... alle har frustrasjoner over alt og ingenting. Noen har store tanker og ideer og er frustrert over at man ikke får gjort noe med det, andre igjen blir frustrert over at hverdagen ikke henger i hop..

Uansett hva man er frustrert over, vil frustrasjonene være en stor del av livet, for de som stadig tenker på dem -s-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen !

Et ordtak jeg liker ganske godt er : De fleste bekymringer blir ikke noe av, så ikke bekymre deg !

Vi er ofte flinke til å bekymre og tenke ting i hjel.

Gjør det ofte selv jeg .... men prøver å ta ting litt mer som de kommer.

God :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen !

Et ordtak jeg liker ganske godt er : De fleste bekymringer blir ikke noe av, så ikke bekymre deg !

Vi er ofte flinke til å bekymre og tenke ting i hjel.

Gjør det ofte selv jeg .... men prøver å ta ting litt mer som de kommer.

God :klem: fra meg.

Takk for innsalget, du har helt rett, bekymringene er ofte overflødige.

Det står et sted.

"Du kan ikke hindre at sorgens fugler flyr over ditt hode, men du kan hindre de å bygge rede i ditt hår"

Den har jeg alltid å tankene, men problemet er at jeg blir å opptatt av de fuglene som flyr over meg, så de får likevel stor oppmerksomhet -s-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du - gratulerer med dagbok! :P

Tusen takk, jeg vet ikke hvor mye jeg blir å bruke den, normalt så holder jeg ut i 1 månede og så er det stopp, kanksje det blir annerledes når dagboken blir "offentlig" -hvem vet.

Ofte er det bare frustrasjoner og spørsmål jeg skriver om og aldri om ting som skjer -s- Derfor blir det ofte det samme opp at og oppatt. -s- :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det 24 mai og våren ble i helgen brått forandret til høstkaldt og ganske så guffent, men nå er det glemt -s- jeg skrev at jeg ofte var frustrert og det er ofte , altfor ofte over menn og det de sier og ikke ikke sier. Eller det de sier og etter på sier at de ikke sa. Vi kvinner og menn er så forskellige noen ganger, at jeg blir helt sprø av det.

jeg har en tendens til å huske små detaljer ( som går til min fordel, dessverre) og jeg forventer at de skal huske det som er sagt. Jeg vet at man ikke skal sette sånne krav til andre, men når jeg sier en ting og de forteller meg i etterkant at det har ikke vært sagt, da skulle jeg så gjerne ønske at det fantes en innebygd opptaker i alle sammen, så man kunne spole tilbake og høre hva som har skjedd ( men det gjelder bare når jeg har rett da -hehe- ) Det blir jo bare ords mot ord ellers. Og jeg gidder ikke å krangle om slike bagataller. derfor sier jeg det ën gang i en diskusjon og så holder jeg munn. Problemet er at mine erfaringer viser at da tror en mann at han har vunnet diskusjonen og at jeg har gått med på hans versjon av diskusjonen. Men det har jeg jo ikke.. Dette trekker han gjerne inn i en senere diskusjon og siden jeg ikke gidder å gjenta --osv osv...

Det ender med at han blir frustrert over at jeg "går tilbake" på det han tror jeg mener, fordi jeg ikke slenger ordene tilbake -s- Kaotisk til tider dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...