AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Del Skrevet 13. januar 2014 Noen her med kia sportage? Er dere fornøyde? Hva er du fornøyd med? Hva er du ikke fornøyd med? Er der god plass bak til et bakovervent barnesete 13kg og oppover? Er det mye bil for pengene? Er det et greit stort bagasjerom? Hadde blitt veldig gla for erfaringer med denne bilen Anonymous poster hash: 514ac...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest star123 Skrevet 13. januar 2014 #2 Del Skrevet 13. januar 2014 http://www.tv2.no/underholdning/broom/bruktbilene-fra-helvete-kia-sportage-3254914.html ville heller ha gått for toyota rav4 honda crv eller subaru forester disse er japanske og har veldig god kvalitet. toyota rav4 på diesel har hatt mye problemer med clutch og svinghjul. honda crv har vel dem mest ræva 4x4 systemet som er laget se litt her på de forskjellige 4x4 systemene http://www.youtube.com/watch?v=zlL0AybxBlE du burde også vært litt oppmerksom på at på diesel biler som har partikkel filter disse kan tette seg igjen ved for mye små kjøring, bytting av disse koster mellom 20-25000 så er jo en stor utgift vis det skulle skje. og diesel tar lang tid før de blir varme vis de ikke har diesel varmer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg har Kia Sportage! Kjøpte bilen i fjor høst. En 2006 modell, diesel. Jeg er veldig fornøyd med bilen, bilen drar godt og holder seg godt på veien. Minst fornøyd med... Bagasjerommet kunne vært større, men det er helt overkommelig. Jeg har hatt barnesete i bilen to ganger, til en aktiv to åring! Mer en god nok plass til barnesete og beinplass. Om du tar ut hattehylla bak så er bagasjerommet helt greit, jeg får plass til stort hundebur alene - eller masse bagasje. Ikke så stort som i stasjonsvogna jeg hadde før. Jeg bruker motorvarmer når det går under -10, bilen startet helt fint uten også. Viktig at glødepluggene er hele, eller så vil bilen slite. Jeg er positivt overrasket over hvor fort bilen blir varm, starter den opp et kvarter før jeg drar og da er den varm når jeg setter meg inn (rundt -15). Spør om du vil vite mer, vet ikke helt hva jeg skal skrive! Anonymous poster hash: 985b6...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 14. januar 2014 #4 Del Skrevet 14. januar 2014 285 real-life erfaringer: http://www.carsurvey.org/reviews/kia/sportage/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg har Kia Sportage! Kjøpte bilen i fjor høst. En 2006 modell, diesel. Jeg er veldig fornøyd med bilen, bilen drar godt og holder seg godt på veien. Minst fornøyd med... Bagasjerommet kunne vært større, men det er helt overkommelig. Jeg har hatt barnesete i bilen to ganger, til en aktiv to åring! Mer en god nok plass til barnesete og beinplass. Om du tar ut hattehylla bak så er bagasjerommet helt greit, jeg får plass til stort hundebur alene - eller masse bagasje. Ikke så stort som i stasjonsvogna jeg hadde før. Jeg bruker motorvarmer når det går under -10, bilen startet helt fint uten også. Viktig at glødepluggene er hele, eller så vil bilen slite. Jeg er positivt overrasket over hvor fort bilen blir varm, starter den opp et kvarter før jeg drar og da er den varm når jeg setter meg inn (rundt -15). Spør om du vil vite mer, vet ikke helt hva jeg skal skrive!Anonymous poster hash: 985b6...05d jeg burde kanskje skrevet det, men jeg ser heller på de nye, type 2013/14 modellene. De er vell mer oppgradert.. TSAnonymous poster hash: 514ac...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå