AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg går på Cerazette og har stort sett ikke mensen. Det hender at jeg får noen småblødninger og en sjelden gang kan jeg få mensen som varer helt normal tid. Dette skjer maks 1 gang i året. Dette skjedde for ca 2 uker siden. Det var så kraftig at jeg hadde vondt i puppene og det kom gul væske ut av ene brystvorten. (Dette skjer normalt ikke) Mensen gikk så over og alt føltes normalt igjen. Nå har jeg imidlertid fått mensen igjen og det blør kraftig. Burde dette sjekkes med lege? Jeg har tidligere fått beskjed om å sjekke hvorfor det kommer gul væske fra det ene brystet, men ettersom dette er relativt vanlig, så har jeg ikke tenkt så mye over det. Nå som jeg har fått mensen igjen, begynner jeg litt mer å lure på om det bør sjekkes. Noen som har erfaringer? Jeg er forresten 35 år, gått på Cerazette i 5 år og har født et barn.Anonymous poster hash: eda68...d0d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Jeg vet ikke, men det høres ut som noe du burde ta opp med legen. Anonymous poster hash: 29e4c...e64
Nasse1 Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Å få væske ut av puppen uten at man er gravid er vel ikke akkurat normalt. Ville kontaktet lege. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Å få væske ut av puppen uten at man er gravid er vel ikke akkurat normalt. Ville kontaktet lege. Jeg har lest flere steder at dette er normalt og når jeg søker nå får jeg også opp flere artikler hvor det står at dette kan skje.. Men, det kan jo kanskje være lurt å sjekke.Anonymous poster hash: eda68...d0d
Nasse1 Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har lest flere steder at dette er normalt og når jeg søker nå får jeg også opp flere artikler hvor det står at dette kan skje.. Men, det kan jo kanskje være lurt å sjekke.Anonymous poster hash: eda68...d0d Ja leste nå på NHI at det ikke er så uvanlig, men med tanke på blødningene i tillegg, er det ikke så dumt med en legesjekk. Skade gjør det ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå