Gå til innhold

Vi tenner på det samme!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle være tøff å poste dette uten AB(stolt av meg selv nå altså!)

Jeg og kjæresten har et utrolig bra sexliv sammen og liker begge to å forsøke nye ting.

Har hele tiden lagt merke til at han tenner på å bli holdt litt fast i armene og bli fortalt litt hva han skal gjøre og sånn, litt dominert med andre ord. Snakker ikke om sånn heftig BDSM nå, men litt mer uskyldig med håndjern og you name it. Problemet vårt er at jeg gjør akkurat det samme!

Så vi har rett og slett kjempeproblemer av og til med rollene i senga. Begge klarer å være litt dominante med den andre, men merker godt at begge liker at den andre tar litt kontroll.

Så hva gjør man i en sånn situasjon? Fortsette å dele på rollene eller har noen noen morsomme tips?

Et annet problem er at jeg er flaut dårlig på å være dominant, så hva kan jeg gjøre for å bli bedre til det? Vil jo glede han litt også. Selv om det ikke er helt min greie er jeg villig til å utfordre det litt:)

Hjelp!

Endret av smooch
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Cluet er jo om du tenner på hans nytelse når du har kontrollen.

Om han nesten tigger deg om å lede/ta styringen.

La deg tenne til bunns av hans nytelse når du leder an, og du har funnet nøkkelen til din egen ledende side i sex.

De fleste mennesker har begge egenskaper iboende. Både ønsket om å overlate styringen og å styre.

For mange veksler det også underveis i leken hvem som ønsker å overlate styringen til den andre.

- det sklir helt naturlig over i hverandre.

To mennesker med sterk andel dominans leker helt fint sammen så lenge de også begge slipper den andre siden til :)

Kan dere leke mental styrke-leken om hvem som skal lede? Små meldinger gjennom en hel dag?

Jeg kjenner flere kvinner som faktisk synes det er litt flaut at de har en dominant side..

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Så bra, det gjør jeg og kjæresten min også. ;)

Anonymous poster hash: b29ea...97c
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar Lille-pus! Skal definitivt tenke mer på det neste gang!

Flere som har noe å komme med? :)

Skrevet

Jeg trenger også tips om hvordan jeg skal være dominant, så henger meg på her

Anonymous poster hash: 1b4ac...b94
Skrevet

Har dere konkurranseinstinkt?

Det kan være morsomt å prøve å overgå hverandre - kanskje du klarer å strekke deg enda lengre og faktisk tenne på å være 'slem' hvis du tenker på hva han kommer til å gjøre for å ta hevn mot deg neste gang. Det er ikke snille gutter og jenter som fortjener å bli straffet. :ler2:

• Liker 2
Skrevet

Har dere konkurranseinstinkt?

Det kan være morsomt å prøve å overgå hverandre - kanskje du klarer å strekke deg enda lengre og faktisk tenne på å være 'slem' hvis du tenker på hva han kommer til å gjøre for å ta hevn mot deg neste gang. Det er ikke snille gutter og jenter som fortjener å bli straffet. :ler2:

Det er jo faktisk en ganske morsom vri på det hele! Skal prøves :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...