Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere.

Har akkurat laseroperert meg på Haukeland i Bergen, jeg hadde mange blodkar å ta av og det var heller ikke i ansiktet. Ventet litt over 1,5 år på behandlingen. Man får ikke den uten at lege har henvist, og det kostet meg rundt 400kr. Har man frikort koster det 80kroner.

Nå tok jeg ikke i ansiktet, tok rundt brystet og skulderen, det gjorde utrolig vondt. Første 10 dagene var det svart, blått, lilla, skiftet mye farge, effekten ses først om ca 2 måneder, men slik det ser ut nå så er det enda rødt etter laseren, er 2 uker siden jeg tok det.

Vet ikke hva det koster uten henvisning fra lege..

Anonymous poster hash: 0d4ae...6cb

Jeg har tatt det på Ellipseklinikken i Bergen.

Det gjorde ikke vondt. Mer som en bitteliten, tynn gummistrikk ble smelt mot huden. Over med en gang :)

Gikk fire ganger, men hadde fortsatt mye igjen å ta av, da.

Var først siste gangen at det var skikkelig effekt. Det var rett og slett fordi min faste behandler var syk, og en annen steppet inn. Min faste hadde tydeligvis vært veldig forsiktig...for hun vikaren kjørte opp styrken og da snakket vi effekt :)

Det har kommet tilbake, men det er min egen feil. Må jo følge opp med kuldekrem (jeg må iallfall det) og når jeg klemmer på hudormer rundt nesa og på haken blir det jo også sprengt. Har ikke tilpasset noe som helst etter jeg tok behandlingen.

Når jeg har tatt slike behandlinger har jeg gjort det i lunsjen, og kun vært litt varm og en anelse rød i kinna etterpå. Rett tilbake på jobb. Viktig m solkrem, og unngå direkte sol. Så denne tiden på året er nok perfekt, færrest mulig soltimer ;)

Anonymous poster hash: e148d...e7b
Gjest Hooty McOwlface

Jeg har gjort det to ganger, med sikkert over 1 års mellomrom.

Det hadde en effekt, men det fjernet ikke alt. Og jeg tror jeg har fått litt tilbake igjen etter hver gang.

Har ikke akkurat gått over huden med lupe og studert da, det er ikke noe jeg har brydd meg så veldig mye om. Jeg har bare sett at jeg har sprengte blodkar og gått et par ganger når jeg har hatt penger til overs og det tilfeldigvis har vært en groupon på det.

Jeg har faktisk en groupon på det nå, skal få bestilt en time og gå og zappe igjen, og denne gangen ta nok behandlinger til at alt er borte innen sommeren.

Jeg er IKKE noe glad i den smerten. Den er OK til å begynne med, men bygger seg opp til å bli ulidelig etterhvert synes jeg. Tåler godt smerte, men det er liksom noe eget med ansiktet. Men behandlingen går fort da. Du kan også bruke Embla til å bedøve ansiktet, jeg gjorde det andre gangen siden jeg syntes det var et herk første.

Man ser ganske solbrent ut rett etterpå, men fin igjen neste dag.

Det koster litt ja, jeg har som sagt brukt kuponger. Avhengig av størrelse på område så ryker du vel på 1500-2000kr gangen eller noe sånt.

Endret av Hooty McOwlface
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...