Gå til innhold

Cottage cheese blandet med..?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre :fnise: jeg kan absolutt ikke fordra den norske cottage cheesen da jeg syntes den er skikkelig tørr og kjip, og uansett hva jeg gjør med den er den, ja, kjip.... Derimot liker jeg den svenske, som er mye mer "flytende" og smaker litt salt.. any1?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg kombinerer cottage cheese med er:

Vegetarlasagne og

Banan :)

Lyst til å dele oppskriften på lasagnen? :) :)

Skrevet

Jeg må bare spørre :fnise: jeg kan absolutt ikke fordra den norske cottage cheesen da jeg syntes den er skikkelig tørr og kjip, og uansett hva jeg gjør med den er den, ja, kjip.... Derimot liker jeg den svenske, som er mye mer "flytende" og smaker litt salt.. any1?

Hva spør du om egentlig? :)

Skrevet (endret)

mango og kanel. NAM!!

Endret av Lady
Skrevet

Takk! Skal prøves :)

Jeg har foreløpig nå smakt knekkebrød med CC, eplesyltetøy og kanel. Det var greit det :) har kjøpt nøtter i dag som skal kansje prøves i kveld. Tenker også å prøve med jordbærsyltetøy i morgen :) bare å komme med flere innspill!

Da må du prøve det med kanelknekkebrød :)

Anonymous poster hash: 6ee9f...28f

Gjest Magdalene
Skrevet

Cc blandet med tyrkisk yoghurt, bringebær, hjemmelaget müsli og kanel.

  • 2 uker senere...
Skrevet

(Mager) Vaniljekesam, hakkede mandler og kanel. Blander det sammen og topper med bringebærsyltetøy (Nora Naturlig lett er best!).
Minner meg om riskrem :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...