Nuttery Skrevet 14. januar 2014 #21 Skrevet 14. januar 2014 Jeg må bare spørre jeg kan absolutt ikke fordra den norske cottage cheesen da jeg syntes den er skikkelig tørr og kjip, og uansett hva jeg gjør med den er den, ja, kjip.... Derimot liker jeg den svenske, som er mye mer "flytende" og smaker litt salt.. any1?
Notisblokk Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #22 Skrevet 15. januar 2014 Eneste jeg kombinerer cottage cheese med er: Vegetarlasagne og Banan Lyst til å dele oppskriften på lasagnen? :)
Pearl2.0 Skrevet 15. januar 2014 #23 Skrevet 15. januar 2014 Jeg må bare spørre jeg kan absolutt ikke fordra den norske cottage cheesen da jeg syntes den er skikkelig tørr og kjip, og uansett hva jeg gjør med den er den, ja, kjip.... Derimot liker jeg den svenske, som er mye mer "flytende" og smaker litt salt.. any1? Hva spør du om egentlig?
Lady Skrevet 15. januar 2014 #24 Skrevet 15. januar 2014 (endret) mango og kanel. NAM!! Endret 15. januar 2014 av Lady
Gjest Badebuksa Skrevet 15. januar 2014 #25 Skrevet 15. januar 2014 Lyst til å dele oppskriften på lasagnen? :) http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/pasta-og-ris/fullkornslasagne-med-cottage-cheese 1
Notisblokk Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #26 Skrevet 15. januar 2014 http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/pasta-og-ris/fullkornslasagne-med-cottage-cheese Takk! Skal prøves Jeg har foreløpig nå smakt knekkebrød med CC, eplesyltetøy og kanel. Det var greit det har kjøpt nøtter i dag som skal kansje prøves i kveld. Tenker også å prøve med jordbærsyltetøy i morgen bare å komme med flere innspill!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #27 Skrevet 15. januar 2014 Takk! Skal prøves Jeg har foreløpig nå smakt knekkebrød med CC, eplesyltetøy og kanel. Det var greit det har kjøpt nøtter i dag som skal kansje prøves i kveld. Tenker også å prøve med jordbærsyltetøy i morgen bare å komme med flere innspill! Da må du prøve det med kanelknekkebrød Anonymous poster hash: 6ee9f...28f
Gjest Magdalene Skrevet 16. januar 2014 #28 Skrevet 16. januar 2014 Cc blandet med tyrkisk yoghurt, bringebær, hjemmelaget müsli og kanel.
Emmi9 Skrevet 27. januar 2014 #29 Skrevet 27. januar 2014 (Mager) Vaniljekesam, hakkede mandler og kanel. Blander det sammen og topper med bringebærsyltetøy (Nora Naturlig lett er best!). Minner meg om riskrem :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå