Gå til innhold

Hjernefunksjonsfeil/retardasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en person som blir veldig fort trøtt. Fortere en de fleste. Jeg trenger også MYE søvn. Søvnproblemer har jeg også. Med mye søvn mener jeg 10-14 timer. Blir trøtt etter sånn 10-12 timer våken tid.

Hvis jeg våkner etter 5 timer søvn og føler meg fin, så kommer trøttheten raskt etter 2-3 timer og galskapen øker.

Saken er at jeg er helt fin i hodet helt til jeg blir trøtt. Da kommer problemene.

- Tvangstanker

- Redusert mental yteevne(jeg tar fint å multipliserer 3 sifrede tall i hodet, men sliter med 1 sifrede når trøtthet begynner).
- Hallunisasjoner(hørsel, berøring, å ytre syn. Vis det progreserer blir jeg serr redd.)
- Nevrotisk handlinger virker som en god ide..(jeg arresterer meg selv her ofte når jeg er utmattet)

- Blinking uten lyskilde
- apati(har havnet i farlige situasjoner pga min uoppmerksomhet).
- Utrolig svekket konsentrasjon
- Nedsatt føle evne i forhold til smerte, slitenhet.

Etter nok søvn er jeg helt stabil igjen(10-14 timer).

Hva skjer? Er noen av hjernekomponentene mine så dårlige at de streiker etter bare 6-10 timer? Hvorfor blir jeg så retard?

Anonymous poster hash: d6b67...bc6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er en person som blir veldig fort trøtt. Fortere en de fleste. Jeg trenger også MYE søvn. Søvnproblemer har jeg også. Med mye søvn mener jeg 10-14 timer. Blir trøtt etter sånn 10-12 timer våken tid.

Hvis jeg våkner etter 5 timer søvn og føler meg fin, så kommer trøttheten raskt etter 2-3 timer og galskapen øker.

Saken er at jeg er helt fin i hodet helt til jeg blir trøtt. Da kommer problemene.

- Tvangstanker

- Redusert mental yteevne(jeg tar fint å multipliserer 3 sifrede tall i hodet, men sliter med 1 sifrede når trøtthet begynner).

- Hallunisasjoner(hørsel, berøring, å ytre syn. Vis det progreserer blir jeg serr redd.)

- Nevrotisk handlinger virker som en god ide..(jeg arresterer meg selv her ofte når jeg er utmattet)

- Blinking uten lyskilde

- apati(har havnet i farlige situasjoner pga min uoppmerksomhet).

- Utrolig svekket konsentrasjon

- Nedsatt føle evne i forhold til smerte, slitenhet.

Etter nok søvn er jeg helt stabil igjen(10-14 timer).

Hva skjer? Er noen av hjernekomponentene mine så dårlige at de streiker etter bare 6-10 timer? Hvorfor blir jeg så retard?

Anonymous poster hash: d6b67...bc6

Jeg får alle de samme symptomene når jeg blir trøtt. Du blir nok bare lettere så trøtt at du ikke fungerer optimalt.

Dra til legen å sjekk at det ikke er noe galt. Trøbbel med stoffskiftet er en ting som kan kødde med behovet for søvn, det kan også gjøre det vanskeligere å sove, samt å sove godt.

Anonymous poster hash: 64de1...5ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...