Gå til innhold

Hvor reiser jeg da?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg og 2 venninner har bestemt oss for å reise på enn skikkelig opplevelsestur i år. Vi vil ikke at det skal koste mange 10-tusener for en uke, men at det ikke er så veldig langt fra Norge. Australia osv er helt uaktuelt pga prisen og at di er så unge som vi er (20-22 år). Er det noen som har noen steder å anbefale å reise for en mer eller mindre "opplevelsestur"? Vi vet ikke hva vi vil, men vi har lyst til å oppleve noe nytt og annerledes, og ikke bare de standard greiene vi gjør på charter-turer som å drikke alkohol og ligge på stranda dagen lang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg og 2 venninner har bestemt oss for å reise på enn skikkelig opplevelsestur i år. Vi vil ikke at det skal koste mange 10-tusener for en uke, men at det ikke er så veldig langt fra Norge. Australia osv er helt uaktuelt pga prisen og at di er så unge som vi er (20-22 år). Er det noen som har noen steder å anbefale å reise for en mer eller mindre "opplevelsestur"? Vi vet ikke hva vi vil, men vi har lyst til å oppleve noe nytt og annerledes, og ikke bare de standard greiene vi gjør på charter-turer som å drikke alkohol og ligge på stranda dagen lang.

Ta en ukes cruise i middelhavet. Mye å velge mellom og ikke dyrere enn charterferie. Kikk på Royal Caribien, norwegian cruiseline , Costa cruises og MCL. Dere kan også gå inn på finn. No ferieforslag og cruise eller kikk på Apollo sine sider. På et slikt cruise er det opplevelset fra morgen til kveld om man vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...