Gå til innhold

Tur i gave til samboer. Tips?

Fremhevede innlegg

Gjest Makemeloveit
Skrevet (endret)

Jeg er en jente på 19 år med samboer. Går på skole og jobber et par dager i uken. Har ikke penger til å kjøpe tur i gave, men har så gjerne lyst. Noen som har tips til hvordan man fort kan tjene penger, eller tips til billig hotell i London? Evt billige flybilletter? Har så lyst å glede kjæresten min :)

Endret av Kaiia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en jente på 19 år med samboer. Går på skole og jobber et par dager i uken. Har ikke penger til å kjøpe tur i gave, men har så gjerne lyst. Noen som har tips til hvordan man fort kan tjene penger, eller tips til billig hotell i London? Evt billige flybilletter? Har så lyst å glede kjæresten min :)

Det finnes mange "billige" hoteller i London. Mange familier som leier ut flere rom, og har ganske god standard og standard frokost. Bodde på et av disse på klassetur, funket kjempebra. Husker ikke navn, men bare google litt, så finner du nok ting som funker bra.

Det finnes ingen snarvei til penger, da hadde alle gjort det. Jobb mer er eneste mulighet.

Anonymous poster hash: 4c5bc...c58

Skrevet

Flybilletter er relativt rimelig til London (kommer an på hvor du bor/reiser fra). Norwegian og Ryanair har ofte billetter til mellom 200 og 300 kroner hver vei. Men husk at det fort koster det samme med flytog til og fra flyplassen. Hoteller i Ibis-kjeden er som regel ganske rimelige og har helt grei standard.

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Flybilletter er relativt rimelig til London (kommer an på hvor du bor/reiser fra). Norwegian og Ryanair har ofte billetter til mellom 200 og 300 kroner hver vei. Men husk at det fort koster det samme med flytog til og fra flyplassen. Hoteller i Ibis-kjeden er som regel ganske rimelige og har helt grei standard.

Slipper heldigvis flytog, så sparer litt penger det! Tusen takk for svar :)

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Det finnes mange "billige" hoteller i London. Mange familier som leier ut flere rom, og har ganske god standard og standard frokost. Bodde på et av disse på klassetur, funket kjempebra. Husker ikke navn, men bare google litt, så finner du nok ting som funker bra.

Det finnes ingen snarvei til penger, da hadde alle gjort det. Jobb mer er eneste mulighet.

Anonymous poster hash: 4c5bc...c58

Å, det hørtes jo koselig ut. Men tror hotell er mest aktuelt denne gangen! :) Er nok dessverre jobbingen som skal til, men tiden strekker ikke helt til. Takk for svar :)

Skrevet

Slipper heldigvis flytog, så sparer litt penger det! Tusen takk for svar :)

Jeg snakker om flytog/buss i London. Offentlig transport i London er en kostbar affære.. og spesielt i forbindelse med flyplass. Norwegian og Ryanair lander på Gatwick. Tror jeg betalte tilsvarende 300 kroner for å komme meg derfra til hotellet (tog+bane) sist jeg var der.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Sjekk ut Norwegian sine tilbuds og lavpris kampanjer.

Og om dere ikke må til London så er Krakow et supert alternativ.

Passelig stort, passelig billig for nordmenn, veldig hyggelige mennesker.

Vel verd et besøk på studentøkonomi :)

Skrevet

Norwegian har billige flybilletter, og du kan finne billige og fine hoteller hvis du leter godt. Anbefaler å lese litt i denne tråden, der er det uendelig med hotelltips!

Planlegg turen godt, og bestill billetter til attraksjoner over nettet på forhånd, så trenger det ikke bli så veldig dyrt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...