Gå til innhold

Blitt gravid men sliter psykisk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har alltid hatt lyst på barn, men de siste årene har jeg slitet psykisk, og går til behandling. Har passet meg for å ikke bli gravid, men nå har det altså skjedd. Jeg er både glad og lei meg. Glad for at jeg skal bli mamma men lei meg for jeg vet ikke om jeg kommer til å takle det:( altså psykisk. Og attpåtil er jeg på Aap.

:(

Anonymous poster hash: 22a97...b27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sammen med bf? Hva er det du sliter med? Evt er det jo mulighet for abort dersom du ikke tror du kan klare det. :hug:

Skrevet

Er du sammen med bf? Hva er det du sliter med? Evt er det jo mulighet for abort dersom du ikke tror du kan klare det. :hug:

Ja, er det. Jeg sliter med angst og litt angst for graviditet og alt som har med det å gjøre:( fra å kaste opp til å se magen vokse, kjenne liv i meg... Abort er jeg ikke for, det er utelukket. Opplevd tre SA. :(

Skrevet

Da høres det ikke ut som den aller verste situasjonen å få barn i. Du har jo bf å støtte deg til, og angst kan man bli kvitt. Ville snakket med behandleren om det, og gjerne fått litt ekstra oppfølging gjennom graviditeten. Ting går som regel bedre enn man gjerne skulle tro. Ble selv mamma til en liten gutt for 6mnder siden og er på aap pga en personlighetsforstyrrelse, depresjon og et par angst diagnoser. Det har gått mye bedre enn forventet, og jeg har ikke fungert bedre på lenge. Håper du kan glede deg over graviditeten din etterhvert :blomst:

Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: a39f7...fda

Skrevet

Da høres det ikke ut som den aller verste situasjonen å få barn i. Du har jo bf å støtte deg til, og angst kan man bli kvitt. Ville snakket med behandleren om det, og gjerne fått litt ekstra oppfølging gjennom graviditeten. Ting går som regel bedre enn man gjerne skulle tro. Ble selv mamma til en liten gutt for 6mnder siden og er på aap pga en personlighetsforstyrrelse, depresjon og et par angst diagnoser. Det har gått mye bedre enn forventet, og jeg har ikke fungert bedre på lenge. Håper du kan glede deg over graviditeten din etterhvert :blomst:

Åh så lettet jeg ble nå. Takk for dine støtteord, vit at du har hjulpet meg til et smil.

Skrevet

Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: a39f7...fda

31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...