Gå til innhold

Hva er årsaken til dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt ut av det blå, begynte jeg å skjelve noe sykt i hendene. Jeg skjelver fortsatt. Det er nesten vanskelig å skrive på tastaturet.

Føler meg helt fin ellers, men ble jo litt ekstra nervøs, da jeg ikke skjønner hvor denne voldsomme skjelvingen kommer fra.

Noen som vet hva slik umiddelbar skjelving kan komme av?

Anonymous poster hash: b9e75...990
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være mye, jeg er ikke lege, men tenkte angst

Skrevet

Høy puls?

Fikk skikkelig høy puls en gang (reaksjon på medisiner tror jeg) og skjalv så mye at jeg ble redd. Har det gått over?

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Drikker du kaffe? Begynner ofte å skjelve på hendene når jeg får "koffeinsjokk".

Skrevet

Da må det være en slags underliggende angst jeg ikke vet om i så fall.. Sto og lagde mat, tenkte ikke på noe spesielt egentlig. Følte meg helt avslappet og fin. Og plutselig fikk jeg disse skjelvingene.

Fikk litt hjertebank og begynte å svette også. Hjertebank og svettingen har gitt seg nå. Skjelver litt fortsatt.

Kan jo legge til at jeg har ganske sterk angst for en type insekt.. De gangene jeg kommer i kontakt med det, får jeg panikkanfall. Men utover det, har jeg det riktig så fint. Og dette insektet er jo ikke noe jeg har i tankene i vinterhalvåret engang.

Nei, jeg drikker ikke kaffe. Drikker stort sett bare vann.

-TS

Anonymous poster hash: b9e75...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...