AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Har utfordret angsten i dag og brukt krølltangen min for første gang på over 5 år. Jeg har lidd av ekstrem ocd og tvang, og utfordrer angsten min litt og litt. Følte for å skrive et innlegg om det, sist jeg brukte denne hadde jeg et forferdelig år med mye mobbing, og også senere det året jeg fikk ocd. Det er første gang jeg har brukt denne nå, og det føles rart. Jeg er redd jeg skal få et sånt møkka-år igjen pga at jeg har brukt den (dette er ocd tankegang). Men det er jo bare en krølltang, så det burde ikke ha noe å si. Eller hva? Måtte bare lufte angsten min her, takk for at du leste. Anonymous poster hash: fdbe1...ca9
Gjest iGirl Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Da har du vært flink i dag, bra jobba. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Da har du vært flink i dag, bra jobba. Tusen takk :D godt å få motivasjon, tusen takk Anonymous poster hash: fdbe1...ca9
Gjest iGirl Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Tusen takk :D godt å få motivasjon, tusen takk Anonymous poster hash: fdbe1...ca9 Bare fortsett å utfordre deg selv nå, litt og litt. Når du klarer å gi slipp på tvangen vil du se at det ...skjer ingenting Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Bare fortsett å utfordre deg selv nå, litt og litt. Når du klarer å gi slipp på tvangen vil du se at det ...skjer ingenting Lykke til! Det skal jeg :D Ja, får håpe at ikke noe skjer Tusen takk, snille deg. Anonymous poster hash: fdbe1...ca9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå