Gå til innhold

Problem i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, har litt kløe rundt åpningen og lysegul/grønn klumpete utflod.. Ikke veldig plagsomt egentlig, men lurer på om jeg bare kan smøre med Canesten og se om det hjelper, eller må jeg gå til lege og ta gu osv? Er det farlig å bruke canesten uten å sjekke hos lege?

Anonymous poster hash: 2109e...694

Videoannonse
Annonse
Gjest Bringebær55
Skrevet

Prøv med canesten først, er nok det legen vil råde deg til og. Også kan du jo følge opp med lactal 2-3 ganger i uka etterpå.

Skrevet

Lysegrønn utflod tyder på noe bakterielt, for eks gonore... Ville absolutt gått til legen!

Sopp gir hvir, tykk utflod - ikke grønn...

Anonymous poster hash: 4ebfb...fb8

• Liker 1
Skrevet

Det er helt usannsynlig med gonore, har ikke hatt sex med noen, dessuten er vel det ganske så sjeldent i dag.

Ts

Anonymous poster hash: 2109e...694

Skrevet

Det er helt usannsynlig med gonore, har ikke hatt sex med noen, dessuten er vel det ganske så sjeldent i dag.

TsAnonymous poster hash: 2109e...694

Grønn utflod tyder på bakterier eller Trichomonas-infeksjon. Men om du vil gå med grønn utflod uten å gå til lege med det, vær så god.

Anonymous poster hash: 4ebfb...fb8

• Liker 2
Skrevet

Hei, har litt kløe rundt åpningen og lysegul/grønn klumpete utflod.. Ikke veldig plagsomt egentlig, men lurer på om jeg bare kan smøre med Canesten og se om det hjelper, eller må jeg gå til lege og ta gu osv? Er det farlig å bruke canesten uten å sjekke hos lege?Anonymous poster hash: 2109e...694

Grønn utflod tyder på bakterier eller Trichomonas-infeksjon. Men om du vil gå med grønn utflod uten å gå til lege med det, vær så god.Anonymous poster hash: 4ebfb...fb8

Enig med siste poster.

Dette høres definitivt ut som trichomonas. Den påvises lett mikroskopisk, og du får diagnosen på få minutter. Legen må bare ha en liten prøve fra skjeden din, og så får du nok utskrevet metronidazol.

Dette går ikke over med reseptfrie midler. Gå til lege. Det er ikke vanskelig å behandle.

Anonymous poster hash: 1ba93...9f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...