Gå til innhold

Hvor kjøpe brudepikekjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi skal ha to søte små som brudepiker, men hvor får man kjøpt brudepikekjoler? Som gjerne ikke sluker hele budsjettet... Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best å handle i butikker, men orker F aktisk ikke legge ut 1500 for en brudepikekjole :sjenert:

Så vi bestilte på en sånn "kinaside" husker faktisk ikke hva den het :/ skal se om jeg finner den på mailen min.

309 kr for en nydelig kjole med blonder :)

Tollfritt siden det er barnetøy, men man må betale momsen. Så totalt med moms og porto ble kjolen 450 kr :)

Da driter jeg i å handle lokalt altså..... Er jo over to ganger så dyrt! (Dessuten må jeg reise i tre timer til nærmeste brudesalong, så ville jo blitt en fryyyyktelig dyr kjole! )

Skrevet

Jeg syns et merke som heter Jocko har mange kjoler som egner seg som brudepikekjole. Solgte hvertfall en del av de som det da jeg jobbet i barneklesbutikk.

Er en del nettbutikker som selger merket, men akkurat nå var det mest julekjoler og lite sommerkjoler(brudepikekjoler) de hadde for salg. Vil anta at det kommer inn mer framover våren.

Prisen ligger stort sett på 500 kr +/-. kommer bl a an på størrelsen.

Her er link til siden deres(hvor det foreløpig bare ligger fjorårsmodeller): http://www.jocko.dk/ss2013dk.htm

Anonymous poster hash: d8b3d...478
Skrevet

Gowns4u hette siden.

Her er link til siden deres(hvor det foreløpig bare ligger fjorårsmodeller): http://www.jocko.dk/ss2013dk.htm

Tusen takk for svar! Skal sjekke de ut :) tar gjerne i mot flere tips også.. holder forresten til i Bergensområdet ;)

Skrevet

Monsoon har noen søte. Vet ikke om det er i Bergen.

Skrevet

Name it butikkene har noen kjempe fine! De har akkurat kommet nå! Værtfall i Kongsberg og Skien. Kostet 300-400 kr hvis jeg husker riktig. De har bolero og tilbeør til også. Jeg har kjøpt til to av brudepikene mine der. ( Hu eldste er 12 år, og de var litt små i størrelsen, så den i 146 ble for liten, så til henne har jeg bestilt på ebay)

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Jeg kjøpte til våre to brudepiker på Moonson! ååh.. De er bare helt nydelige!! Betalte ca 1500 for to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...