Gå til innhold

Leketøy og ny partner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før helgen ble det slutt mellom meg og han jeg har hatt sex med jevnlig de siste 2 årene. Han har i det siste vært lite tilgjengelig og jeg har innsett at jeg må komme meg videre. Det var i utgangspunktet jeg som ønsket å avslutte dette nå, men vi var enige om dette.

Nå i helgen har han vært pålogget FB mer enn han har vært de siste to mnd tilsammen. Og jeg har en følelse at han allerede har noe nytt på gang. Nå i ettermiddag kom det spørsmål om han kunne få tilbake en vidrator han kjøpte for lenge siden som er blitt liggende her. Noe som fikk meg enda mer sikker på at det er noe nytt på gang.. Men hvordan ville dere tatt imot en vibrator som andre har brukt før... Jeg ville ikke likt det, uansett om han hadde lovt at den var både vasket og desinfisert. Dessuten ble det vel oppfordret til å kaste slike ting når man skiftet partner??

Anonymous poster hash: 90e23...4de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det er rimelig lost å spørre om brukt sexleketøy, jeg ville heller sagt at jeg har kastet den om det er noe dere har brukt sammen. (Og så kaster du den faktisk også)

Jeg ville hvertfall aldri ha funnet på å ta sexleketøy jeg har brukt med en tidligere partner til en ny kvinne, det ville bare vært respektløst, uhygienisk og creepy, jeg hadde selvfølgelig kvittet meg med det om det var jeg som hadde det.

Anonymous poster hash: df9b0...b1e
Skrevet

jeg ville ikke gitt den tilbake. Jeg ville beholdt den selv, men sagt at jeg har kastet den.

Og nei, jeg ville ikke kastet den, for jeg ser ikke problemet med å beholde den så lenge den er brukt bare på deg. Blir jo dyrt om man skal kjøpe nytt hver gang det blir slutt med noen.

Anonymous poster hash: 56090...155
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Yak!

Hadde aldri levert den tilbake i respekt for den "nye dama"!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Å herre ! :skratte:

Jeg går vel egentlig ut fra at nevnte vibrator ble kjøpt som en gave til deg for felles nytelse.

Da gir du ham bare klar beskjed om at han pent får innføre gjenbruk på andre arènaer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...