Gå til innhold

Fittesaft

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er enig i det katten sier. Bruker du ord som "fittesaft" og "slufsa" osv når du snakker om underlivet til dama di kanskje? Om du gjør det og hun tenner på det så er hun nok en del av mindretallet.

Kjæresten min slikker da meg, men om han omtaler underlivet mitt så sier han jo "vagina" eller "underliv".

Anonymous poster hash: 04a97...a9a

I mangel på en mer korrekt beskrivelse på denne væsken, ja.

"Åh babe, jeg digger kroppsvæskene som skilles ut fra underlivet ditt under akten, la meg penetrere vaginaen din med mitt bankende lem"

Blir du kåt av sånn prat?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bringebær55
Skrevet

"Åh babe, jeg digger kroppsvæskene som skilles ut fra underlivet ditt under akten, la meg penetrere vaginaen din med mitt bankende lem"

Hahaha

Skrevet

:ler:

Anonymous poster hash: 7827d...d16

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 6f6ef...485
Gjest HappyWaffle
Skrevet

:skratte:

Skrevet

Man trenger ikke være en talsperson for en hel masse kun for å skjønne at TS er helt på jordet med ordleggingen, mtp målgruppen.

Herre min skaper, for en kverulant du er da.

Målgruppe? Hva slags ord jeg bruker på det, burde da ikke spille noen rolle, da alle oppegående mennesker skjønner budskapet. Men det er jo alltid gøy å henge seg opp i små detaljer, skjønner jeg.

Du har skrevet 5 innlegg i denne tråden, som ikke omhandler emnet, men ordbruken. Mulig jeg bruker et noe feilslått språk i denne sammenhengen, men å gneldre på det som du gjør, vitner ikke om særlig mer modenhet.

Anonymous poster hash: d5479...ac1

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Det er en vesentlig forskjell på hva man sier i akten og hva man skriver på f.eks. et forum.
  • Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Herre min skaper, for en kverulant du er da. Målgruppe? Hva slags ord jeg bruker på det, burde da ikke spille noen rolle, da alle oppegående mennesker skjønner budskapet. Men det er jo alltid gøy å henge seg opp i små detaljer, skjønner jeg. Du har skrevet 5 innlegg i denne tråden, som ikke omhandler emnet, men ordbruken. Mulig jeg bruker et noe feilslått språk i denne sammenhengen, men å gneldre på det som du gjør, vitner ikke om særlig mer modenhet. Anonymous poster hash: d5479...ac1

Du er på kvinneguiden og lager en tråd for kvinner. Ergo er målgruppen din kvinner. Da vil det være nyttig å ordlegge seg på en måte som apellerer kontra frastøter.

Med et bedre vokabular vil du nok også nå ut til flere kvinner i det vanlige liv, noe som fjerner nødvendigheten med å spørre på KG.

• Liker 1
Skrevet

Fittesaft, roastbiffitte, slafsefitte blir faktisk brukt av voksne menn, men ikke når kvinner er tilstede.

Anonymous poster hash: d1085...686

• Liker 1
Gjest Bringebær55
Skrevet

roastbifffitte.Anonymous poster hash: d1085...686

Hva er det? Tilgi meg min uvitenhet.

Skrevet

Det finnes vel en mellomting? Jeg synes både fitte og safter duger, men slafsing av fittesaft blir litt for mye på en gang. Katten har helt rett i at de fleste kvinner foretrekker at man ordlegger seg litt mer elegant. Selv jeg, som likte dirtytalk.

Anonymous poster hash: 88b31...69e

• Liker 1
Skrevet

Hva er det? Tilgi meg min uvitenhet.

Biffgardiner = store, indre kjønnslepper

Anonymous poster hash: 88b31...69e

Skrevet

Slafsing er et usedvanlig lite erotisk ord, sammen med en del andre nedverdigende ord som nevnes over.

Nå er jeg i den leiren som synes fitte er et erotisk ord, derfor synes jeg også fittesafter er helt ok å ha i tankene når jeg har lyst til å tenke på noe godt å se fram til ;)

Skrevet

En ting som aldri slutter å fascinere med med kvinneguidenforumet er hvor lavmåls begge sider av en krangel klarer å være. Det er egentlig litt spesiellt i forumsammenheng.

Skrevet

Herregud, spiller det noen rolle hva slags ord TS brukte da?! Makan til kverulering i den gjengen her.

• Liker 2
Skrevet

Du er på kvinneguiden og lager en tråd for kvinner. Ergo er målgruppen din kvinner. Da vil det være nyttig å ordlegge seg på en måte som apellerer kontra frastøter.

Med et bedre vokabular vil du nok også nå ut til flere kvinner i det vanlige liv, noe som fjerner nødvendigheten med å spørre på KG.

Ingen bryr seg om ordbruken! Slutt å diskutere alt mulig.

Skrevet

hahahah der måtte jeg le godt!

Skrevet (endret)

jeg kan ikke akkurat si at jeg ble noe fornærmet eller noe som helst når jeg leste slurpe og fittesaft fra TS. jeg tok det som ett helt vanlig spørsmål som hun lurte på. og så svarer man egentlig bare ja eller nei.. eller? tror egentlig ikke hun skulle være så innmari erotisk. det var ett spørsmål.

nei, jeg tenner ikke på det.

Endret av heartache

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...