Gå til innhold

Til menn: Hvorfor fantaserer du om andre under sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet forloveden min fantaserer om andre under sex, men han sier at han ikke gjør det. Mitt spørsmål er hvorfor han fantaserer om andre når han har sex med meg? Er jeg ikke god nok, bra nok, sexy nok... osv... for han?



Anonymous poster hash: a6ec8...00f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her

Han er dårlig på å skjule at det er noe han ikke vil jeg skal vite...



Anonymous poster hash: a6ec8...00f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tankelesere eksisterer. Take that science! Eller kanskje du bare er sjalu og innbiller deg det. Du kan ikke lese andre sine tanker, trodde det var en selvfølge. Du tolker nok feil.



Anonymous poster hash: 80ef4...1b2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bare får å holde på sine sexfantasier? Vet om mange som gjør det, betyr jo ikke nødvendigvis at han er utro, eller at du ikke er sexy nok...

Vet om mange gutter som har trekant med dama fantasien, de fleste hadde jo aldri klart å gjort IRL. Kanskje du burde prøve det også? Det gir kanskje litt større gnist under sexen?

Hvis han sier at han tenker på ex eller noe i den duren, så klapp til han.. men tenker han på Megan Fox eller at du blir tatt av en annen gutt, så bare le hysterisk og ikke lag så stor sak ut av det :)



Anonymous poster hash: 28ebc...730
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs litt hvordan stilling eller hva vi gjør, får jeg sett ansiktet, kline, holde henne eller noe sånt tenker jeg faktisk ikke på noe annet enn det vi holder på med, mens får jeg blowjob/handjob eller noe annet der jeg ikke ser eller kjenner så mye intimt kroppskontakt trenger jeg ofte litt fantasi i tilegg, og da tenker jeg ofte på noen andre. Betyr absolutt ikke at jeg tenner på frøken, for det gjør jeg, og jeg tenker ikke på noen spesielle, eller ser for meg en type "drømmekropp", men det er rett og slett det som funker for meg der og da.



Anonymous poster hash: 6d76c...6b4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt hvordan stilling eller hva vi gjør, får jeg sett ansiktet, kline, holde henne eller noe sånt tenker jeg faktisk ikke på noe annet enn det vi holder på med, mens får jeg blowjob/handjob eller noe annet der jeg ikke ser eller kjenner så mye intimt kroppskontakt trenger jeg ofte litt fantasi i tilegg, og da tenker jeg ofte på noen andre. Betyr absolutt ikke at jeg tenner på frøken, for det gjør jeg, og jeg tenker ikke på noen spesielle, eller ser for meg en type "drømmekropp", men det er rett og slett det som funker for meg der og da.

Anonymous poster hash: 6d76c...6b4

Stakkars kjæresten din.

Anonymous poster hash: 12388...b59

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet gjelder like mye for kvinner som for menn. Tross alt kvinner fantaserer også om andre under sex. Det er ikke bare menn som gjør det



Anonymous poster hash: cb880...2a8
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet gjelder like mye for kvinner som for menn. Tross alt kvinner fantaserer også om andre under sex. Det er ikke bare menn som gjør det

Anonymous poster hash: cb880...2a8

Samme tenkte jeg!

Kvinne 32.

Anonymous poster hash: 18ebb...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars kjæresten din.

Anonymous poster hash: 12388...b59

Hvorfor stakkars kjæresten min? Sa jo akkurat jeg tenner på og elsker henne, men under noen få omstendigheter kan jeg bli lett distrahert og må jeg fantasere litt. Jeg tenker ikke på noen spesielle, ser ikke for meg en type drømmekropp, tenker ingenting som på noen måte er nedvergende mot henne?

Anonymous poster hash: 6d76c...6b4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har ALDRI fantasert om andre enn den jeg har sex med når jeg har sex med noen, jeg har da fokus på den jeg har sex med...

Sier ikke at jeg ikke fantaserer om andre når jeg er i forhold, for det gjør jeg ofte også da, dog kommer de tankene i andre situasjoner og ikke mens vi har sex. Om det skal være snakk om tanker om andre under sex så er det situasjonsbestemt eller et ønske om flere, dog er det ikke slik at jeg tenker på ei bestemt annen jente mens jeg har sex med noen (ALDRI forekommet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars kjæresten din.

Anonymous poster hash: 12388...b59

Dette gjelder for alle kvinner med fast partner, så hva er vitsen med å vitsen med å være spydig? De som innbiller seg at typen ikke tenker på andre enn henne i tide og utide har latterlig lite innsikt i menns tenningsmønster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder for alle kvinner med fast partner, så hva er vitsen med å vitsen med å være spydig? De som innbiller seg at typen ikke tenker på andre enn henne i tide og utide har latterlig lite innsikt i menns tenningsmønster.

Der var du igjen ja. Som jeg sa til deg i en annen tråd, så fantaserer jeg ikke om andre kvinner når jeg har sex med kjæresten min. Så nei, det gjelder ikke for alle.

Anonymous poster hash: a1d2d...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der var du igjen ja. Som jeg sa til deg i en annen tråd, så fantaserer jeg ikke om andre kvinner når jeg har sex med kjæresten min. Så nei, det gjelder ikke for alle.

Anonymous poster hash: a1d2d...dc3

Det finne alltid unntak av regelen, men jeg tviler på at du har så stor sexlyst i utgangspunktet hvis den samme dama er nok for deg gang etter gang. De aller fleste menn har behov for variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finne alltid unntak av regelen, men jeg tviler på at du har så stor sexlyst i utgangspunktet hvis den samme dama er nok for deg gang etter gang. De aller fleste menn har behov for variasjon.

:skratte: serriøst?

Anonymous poster hash: a1d2d...dc3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Spørs litt hvordan stilling eller hva vi gjør, får jeg sett ansiktet, kline, holde henne eller noe sånt tenker jeg faktisk ikke på noe annet enn det vi holder på med, mens får jeg blowjob/handjob eller noe annet der jeg ikke ser eller kjenner så mye intimt kroppskontakt trenger jeg ofte litt fantasi i tilegg, og da tenker jeg ofte på noen andre. Betyr absolutt ikke at jeg tenner på frøken, for det gjør jeg, og jeg tenker ikke på noen spesielle, eller ser for meg en type "drømmekropp", men det er rett og slett det som funker for meg der og da.

Anonymous poster hash: 6d76c...6b4

Jeg tviler ikke på det du sier, eller noe. Men jeg bare lurer på hvorfor det ikke er nok å tenke på at det er hun som gir deg en bj, og du heller må tenke på noen andre/noe annet? Er bj generelt kjedelig, men deilig, selvfølgelig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være fryktelig kjedelig å fantasere om andre når man har sex.... Blir ikke det litt som å fantasere om stranda på Seychellene mens man ligger på en i Maldivene? Greit å fantasere om ting altså, men det er jo noen ganger man faktisk bør være tilstedet og nyte "nuet"...

Klarer ikke å bruke hjernen og pikken samtidig uansett, jeg er nemmelig blodfattig, og det er hard kamp om ressursene....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...