Gå til innhold

Er han interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han er ikke interessert. Bare i et nytt ligg evt., som han vet du er hypp på dersom du sender melding.

Var han interessert i å se deg igjen eller be deg ut på en date, hadde han tatt nummeret ditt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okei, takk for svar dere =)

Jeg kommer aldri til å bli klok på mannfolk altså! Ikke første gang jeg har brent meg :o

Anonymous poster hash: 8577d...ed8
Skrevet

Han er ikke interessert. Bare i et nytt ligg evt., som han vet du er hypp på dersom du sender melding.

Var han interessert i å se deg igjen eller be deg ut på en date, hadde han tatt nummeret ditt.

Du konkluderer jo i nesten hver eneste tråd her med at "Han er ikke interessert" :) haha

Anonymous poster hash: 05af2...e61

Skrevet

Du konkluderer jo i nesten hver eneste tråd her med at "Han er ikke interessert" :) haha

Anonymous poster hash: 05af2...e61

Fordi det er en grunn til at disse jentene starter en tråd på KG i utgangspunktet ;)

Det er et saying som går "If a man wants you, you will know. If he doesn't, you'll be confused". Mange jenter som med fordel kunne tenkt over.

Skrevet

Nei, men i de tilfellene en mann skal "bestemme" hvilken vei det skal gå, er det ofte fordi han har et eller annet fucka spill gående og vil ha overtaket.

Med normale menn ordner det seg bare... Hvilken vei det går er ikke så nøye, eller mannen tar insj. Menn som skal gjøre opprør mot det med å være vanskelige er bare turn-off. Har kun sett tendensene hos pubertale snørrunger som ikke takler et likeverdig og modent forhold.

Anonymous poster hash: 68c55...39a

Så menn som ikke tar initiativ er alle sammen dårlige og forferdelige mennesker som ikke kan stoles på?

Anonymous poster hash: d3db8...b1b

• Liker 1
Skrevet

Hjelpes! HAN HAR DAME! Spurte han, men svaret var nei! :(

Huff, jaja!

Det gir jo ingen mening. Menn i forhold ber da ikke andre damer ra kontakt hvis de vil ha noe på si. Det er jo ekstrem høyrisiko.
Skrevet

Det gir jo ingen mening. Menn i forhold ber da ikke andre damer ra kontakt hvis de vil ha noe på si. Det er jo ekstrem høyrisiko.

Kan jo hende han har gjort det slutt iløpet av di siste 4 dagene da…

Men han er på ferie her uten damen, så kan jo hende det er derfor… og når jeg tenker meg om så jeg igår at han meldet med flere som han kun hadde nummer, og ikke lagret noe navn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...