Gå til innhold

Passende festantrekk for "gamle" meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 31 år, 162cm, 50kg med små pupper. Viser fortsatt ofte legitimasjon hvis jeg kjøper øl/vin. Jobber som jurist og til hverdags kler jeg meg typisk i bukse, støvletter og en eller annen bluse/topp/blazer/cardigan.

Har et spørsmål ang. hva som er "akseptabelt" når det kommer til mer festlige anledninger som bursdager/fester o.l. Jeg er fornøyd med beina mine og liker godt utsvingte skjørt (ikke ettersittende) som stopper ca. 2/3 på låret. Samme med shortser og kjoler. Da snakker vi aldri om ettersittende plagg, men mer løse, søte og utsvingte plagg. Viser aldri noe av den lille kløfta jeg har så oventil er jeg alltid tilstrekkelig tildekket oppe, hvis dere skjønner.

Begynner jeg å bli for gammel til dette? Hadde du reagert? Ja, jeg vet at jeg kan gå i det jeg selv synes er passende, men jeg ønsker å høre meninger likevel :)



Anonymous poster hash: 50713...a30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 31 år, 162cm, 50kg med små pupper. Viser fortsatt ofte legitimasjon hvis jeg kjøper øl/vin. Jobber som jurist og til hverdags kler jeg meg typisk i bukse, støvletter og en eller annen bluse/topp/blazer/cardigan.

Har et spørsmål ang. hva som er "akseptabelt" når det kommer til mer festlige anledninger som bursdager/fester o.l. Jeg er fornøyd med beina mine og liker godt utsvingte skjørt (ikke ettersittende) som stopper ca. 2/3 på låret. Samme med shortser og kjoler. Da snakker vi aldri om ettersittende plagg, men mer løse, søte og utsvingte plagg. Viser aldri noe av den lille kløfta jeg har så oventil er jeg alltid tilstrekkelig tildekket oppe, hvis dere skjønner.

Begynner jeg å bli for gammel til dette? Hadde du reagert? Ja, jeg vet at jeg kan gå i det jeg selv synes er passende, men jeg ønsker å høre meninger likevel :)

Anonymous poster hash: 50713...a30

Nei, høres helt fint ut!

Anonymous poster hash: 5d023...3c6