Gå til innhold

Passende festantrekk for "gamle" meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 31 år, 162cm, 50kg med små pupper. Viser fortsatt ofte legitimasjon hvis jeg kjøper øl/vin. Jobber som jurist og til hverdags kler jeg meg typisk i bukse, støvletter og en eller annen bluse/topp/blazer/cardigan.

Har et spørsmål ang. hva som er "akseptabelt" når det kommer til mer festlige anledninger som bursdager/fester o.l. Jeg er fornøyd med beina mine og liker godt utsvingte skjørt (ikke ettersittende) som stopper ca. 2/3 på låret. Samme med shortser og kjoler. Da snakker vi aldri om ettersittende plagg, men mer løse, søte og utsvingte plagg. Viser aldri noe av den lille kløfta jeg har så oventil er jeg alltid tilstrekkelig tildekket oppe, hvis dere skjønner.

Begynner jeg å bli for gammel til dette? Hadde du reagert? Ja, jeg vet at jeg kan gå i det jeg selv synes er passende, men jeg ønsker å høre meninger likevel :)



Anonymous poster hash: 50713...a30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 31 år, 162cm, 50kg med små pupper. Viser fortsatt ofte legitimasjon hvis jeg kjøper øl/vin. Jobber som jurist og til hverdags kler jeg meg typisk i bukse, støvletter og en eller annen bluse/topp/blazer/cardigan.

Har et spørsmål ang. hva som er "akseptabelt" når det kommer til mer festlige anledninger som bursdager/fester o.l. Jeg er fornøyd med beina mine og liker godt utsvingte skjørt (ikke ettersittende) som stopper ca. 2/3 på låret. Samme med shortser og kjoler. Da snakker vi aldri om ettersittende plagg, men mer løse, søte og utsvingte plagg. Viser aldri noe av den lille kløfta jeg har så oventil er jeg alltid tilstrekkelig tildekket oppe, hvis dere skjønner.

Begynner jeg å bli for gammel til dette? Hadde du reagert? Ja, jeg vet at jeg kan gå i det jeg selv synes er passende, men jeg ønsker å høre meninger likevel :)

Anonymous poster hash: 50713...a30

Nei, høres helt fint ut!

Anonymous poster hash: 5d023...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akseptabelt? DU er jo bare 31!! Da jeg var 31 fikk jeg i magetopper og minskjørt. Gå med det du har lyst til men hold deg gjerne til regelen om å vise ENTEN pupper eller lår. Dvs, har du minikjole er det greit at minikjolen ikke er for utringet. Går du veldig utringet er det fint om skjørtet/kjolen ikke er for kort. Fremhev det du syns er penest ved deg selv. Det være seg rygg, skuldre, rumpe, bein, pupper. Men ikke flash alt på en gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo i din aller beste alder! Kle deg og vær stolt av alt du har å by på.

Som KG-dama gikk jeg også med magetopp og korte skjørt. Hadde jo en six-pack å vise frem må vite ;)



Anonymous poster hash: 392dd...f1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...