AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har en fylling som er misfarget, og skal bytte denne. Er dette vondt? Må man ha bedøvelse? Anonymous poster hash: b256e...ff5
halo Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Det gjør vel like vondt/like lite vondt, som da du fikk den. Endret 12. januar 2014 av halo
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Det gjør vel like vondt/like lite vondt, som da du fikk den. Men denne gangen må man jo borre ut/fjerne den gamle. Og det høres ikke hyggelig ut? Anonymous poster hash: b256e...ff5
Fuglen Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Men denne gangen må man jo borre ut/fjerne den gamle. Og det høres ikke hyggelig ut?Anonymous poster hash: b256e...ff5 Det er jo ikke mer som må fjernes nå enn da du boret første gang? Uansett får du jo bedøvelse, hvis du vil ha det
Ragg Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Jeg gjorde det nettopp, fikk bedøvelse og var unnagjort på et blunk. Hadde gruer meg voldsomt og fikk et angstnfall underveis, men alt i alt gikk jeg derfra med en ok opplevelse! Ikke gru deg! Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå