Gå til innhold

Min egen engel


Pandura

Anbefalte innlegg

Jeg tror, at den dagen kroppen din ikke orket mer, ble du en engel. Nå skal du være en engel en stund, til du må ut å "jobbe" igjen. For det er en jobb å være et menneske på jorden. Hit blir vi sendt - som et nytt menneske hver gang i en ny kropp - til vi er ferdig utlærte engler. Du er en nydelig engel! Det må du være, for det er sjelen din som gjenspeiler seg i deg som engel. Du følger med oss overalt. Men du gråter ikke lenger. Bekymringene er borte. Du sitter bare og smiler, kanskje litt vemodig, fordi du måtte forlate oss. Du vet at vi har det vondt, og lindrer smerten som bare en Mamma kan gjøre.

Jeg leter etter små tegn på at du er tilstede. Og når jeg minst forventer det, skjer det; et plutselig lite vindkast som får vissent løv til å danse rundt bena mine, en liten fugl som legger hodet på skakke og ser på meg - før den flyr avgårde og synger, eller "bare" en god og varm ro i hjertet mitt når jeg tenker på deg og gråter.

Jeg elsker deg Mamma, min egen engel......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nydelig skrevet.

Kjenner igjen mye av tankene dine fra jeg mistet moren min for noen mnd siden. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Kan ikke tenke meg hvordan det er å miste mammaen sin, selv om jeg har mista pappa...

:klem: Fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest2

Så vakkert skrevet! Jeg mistet selv mamma'n min for nesten 8 mnd siden, og ordene dine traff meg midt i hjertet! Slik føler jeg for min mamma også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...