Gå til innhold

Veldig betatt av en jeg har truffet på nett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få dette ut en eller annen plass...

For 2 år siden kom jeg over en utrolig fin mann på en datingside, det begynte rolig med at vi begge bare var venner, og fornøyd med det. Men det siste året har det utviklet seg noe mellom oss. Vi oppfører oss som om vi er kjærester over nettet. Vi er begge glad i hverandre på ekte. Men vi skriver ofte om fremtidsplaner, og om hvor mye vi har lyst til å være med hverandre, men jeg er så usikker på om dette er ting han mener, eller om det bare er en del av "leken" ?

Får ham aldri ut av tankene, og dagene går med på å tenke på ham bestandig... :(

Er det noen andre som har hatt sånne "liksomforhold" over nettet ? Hva har dere isåfall lagt i det ? Det kan vel ikke bare være spill ?

Anonymous poster hash: 867f2...d7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt umulig å si uten å vite mer konkret hva dere har skrevet osv. Hva mener du f.eks. med fremtidsplaner? Og hvorfor har dere ikke møttes, eller har dere det?

Anonymous poster hash: 5b519...9f5
Skrevet

Ts: Vi har ikke truffet hverandre enda, ettersom vi bor et godt stykke fra hverandre. Snakker om hva vi skal gjøre på første date, ferier vi vil dra på sammen, plasser vi kunne tenkt oss å bodd... Snakker om alt mulig egentlig, og kjenner hverandre veldig godt :)

Skrevet

Det høres da lovende ut, men har ingen av dere gjort noe forsøk på å konkretisere det?

Skrevet

Altså lage en avtale om å gå på den daten f.eks? Da hadde jeg nok lurt på om den jeg snakket med var den han utga seg for å være etter hvert.. Kan du være sikker på at han er det? Eller at han er singel?

Skrevet

Vel, jeg har jo spurt om han er interessert, og fikk ja til svar... Men jeg turte ikke å spørre om dette var noe han virkelig mente. Er redd for å skremme ham bort.

Vi har forsåvidt en avtale også, jeg er bare så redd for å miste det vi allerede har. Men jeg vet hvem han er, vi har hverandres mobilnr, facebook og snapchatter hver dag :) Huff... dette synes jeg er så vanskelig. Lurer jo på om jeg står i fare for å miste ham om jeg møter ham, selv om han sier at det aldri vil skje.

Skrevet

Hvor gamle er dere? :)

Anonymous poster hash: 34d9d...bc6
Skrevet

Ts: Vi har ikke truffet hverandre enda, ettersom vi bor et godt stykke fra hverandre. Snakker om hva vi skal gjøre på første date, ferier vi vil dra på sammen, plasser vi kunne tenkt oss å bodd... Snakker om alt mulig egentlig, og kjenner hverandre veldig godt :)

Jeg synes det er rart at dere har latt det gå to år uten å møtes IRL. Siden du nå tenker så mye på han burde du ta initiativ til å møte ham. Kanskje på halvveien? Eller så kan du invitere ham til deg, og heller legge av penger til ett hotellrom kun for ham om det ikke skulle gå så bra..?

Anonymous poster hash: 482cf...c87

Skrevet

Jeg synes det er rart at dere har latt det gå to år uten å møtes IRL. Siden du nå tenker så mye på han burde du ta initiativ til å møte ham. Kanskje på halvveien? Eller så kan du invitere ham til deg, og heller legge av penger til ett hotellrom kun for ham om det ikke skulle gå så bra..?

ps. Jeg og min mann ble kjent på nett. :)

Skrevet

Jeg kan delvis kjenne meg igjen i din situasjon TS. Jeg driver selv og snakker og snaper mye med en mann jeg har møtt på nett. Vi snakker sammen hver dag om alt mulig. Men det har ikke gått like lang tid som det har med dere. Jeg kom i kontakt med min nettflørt i November tror jeg det var, og vi bor kun minutter fra hverandre. Jeg er veldig klar for at vi skal møtes snart, jeg vil jo vite om vi kommer godt ovens i virkeligheten også, slik at man ikke kaster bort for mye tid på noe som aldri kan bli noe mer. Han vil også møtes, men han er litt sjenert, så jeg vet ikke helt hvordan første date kommer til å bli.. Noen som har tips til hvordan man kan gjøre første møte litt "lettere" for begge parter? Eller har erfaringer og dele fra sine nettmøter?

Skrevet

Vi er begge 22. Ja,det har gått veldig lang tid ! Har lyst til å prøve å få til noe så snart som mulig :) Er bare så nervøs...

Skrevet

Vi er begge 22. Ja,det har gått veldig lang tid ! Har lyst til å prøve å få til noe så snart som mulig :) Er bare så nervøs...

Jeg har snakka med en fyr på nettet i snart 2 år. Høres akkurat ut som min situasjon. Vi holder på slik som dere gjør og. Jeg føler det blir skumlere og skumlere etter lengre vi venter, siden det bygges forventninger. Jeg er 20 forresten.

Anonymous poster hash: 34d9d...bc6

Skrevet

To år dere...Herregud. Hadde ikke klart å vente så lenge.

Skrevet

For 2 år siden kom jeg over en utrolig fin mann på en datingside, det begynte rolig med at vi begge bare var venner, og fornøyd med det. Men det siste året har det utviklet seg noe mellom oss. Vi oppfører oss som om vi er kjærester over nettet. Vi er begge glad i hverandre på ekte. Men vi skriver ofte om fremtidsplaner, og om hvor mye vi har lyst til å være med hverandre, men jeg er så usikker på om dette er ting han mener, eller om det bare er en del av "leken" ?

Får ham aldri ut av tankene, og dagene går med på å tenke på ham bestandig... :(

Er det noen andre som har hatt sånne "liksomforhold" over nettet ? Hva har dere isåfall lagt i det ? Det kan vel ikke bare være spill ?

Anonymous poster hash: dfabd...b75

Skrevet

Se for deg følgende scenario: mannen kommer hjem etter en lang dag på jobben og skrur på datamaskinene, går inn på datingsiden og svarer på en rekke meldinger. Han har en i kikkerten som han skal på date med, men liker "oppmerksomheten" han får fra andre, deriblant deg. Så han skriver om ting som dere skal finne på. Bare for å fylle sitt eget indre tomrom. Etter å ha skrevet ferdig drar han ut med gutta på pubquiz. Tenker ikke mer på det han har gjort.

Du ser at dette "liksomforholdet" kan fylle tomrom hos begge dere? Et stikkord her er skepsis. Du kan gjøre virkelighet ut av dette. Enten treffes dere snart for en kaffe eller så kutter du han ut. Du trenger ikke ta sistnevnte valg dersom du liker "leken", og ikke blir forvirret. Ærlig talt; hva er det å bli forvirret over? For det du vet kan det være en transe som skriver med deg. Eller en fange i et fengsel.

Vær skeptisk og bli kjent med dine innerste lyster, ønsker og behov.

• Liker 1
Skrevet

Har dere snakket på skype. Har du bekreftet at det virkelig ER han du tror?

Så du ikke havner i denne fella her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=801743

Skrevet

Se for deg følgende scenario: mannen kommer hjem etter en lang dag på jobben og skrur på datamaskinene, går inn på datingsiden og svarer på en rekke meldinger. Han har en i kikkerten som han skal på date med, men liker "oppmerksomheten" han får fra andre, deriblant deg. Så han skriver om ting som dere skal finne på. Bare for å fylle sitt eget indre tomrom. Etter å ha skrevet ferdig drar han ut med gutta på pubquiz. Tenker ikke mer på det han har gjort.

Du ser at dette "liksomforholdet" kan fylle tomrom hos begge dere? Et stikkord her er skepsis. Du kan gjøre virkelighet ut av dette. Enten treffes dere snart for en kaffe eller så kutter du han ut. Du trenger ikke ta sistnevnte valg dersom du liker "leken", og ikke blir forvirret. Ærlig talt; hva er det å bli forvirret over? For det du vet kan det være en transe som skriver med deg. Eller en fange i et fengsel.

Vær skeptisk og bli kjent med dine innerste lyster, ønsker og behov.

Øh. Du har ikke lest resten av tråden vel? De er 22...

Gjest bustyvel
Skrevet

Skummelt å legge så mye "planer" før man i det hele tatt har møtt personen...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...