Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her gikk jeg tydeligvis på en av de største smellene som er.

Møtte en utrolig fin kjekkas på nettet og kunne nesten ikke fatte det da han fattet interesse for meg. Var egentlig ikke en datingside, men et diskusjonforum.

Vi skrev mye med hverandre inne på forumet der før vi tok det over til privaten og delte litt av hvert med hverandre. Mange timer på telefon, epost, sms, vi ble så betatt og glade i hverandre som det man kan bli i en person man ikke har møtt.

Vi bor omtrent 900km unna hverandre, og med travle hverdager var det ikke bare bare å slenge seg på en buss eller fly. Vi ble enige om å møtes i juleferien siden jeg var innom hovedstaden etter å ha besøkt familie på helt annen kant av landet. Han hadde et jobboppdrag i Oslo og det passet så utsøkt.

Vi gledet oss, jeg gledet meg og gruet meg noe voldsomt, kunne ikke fatte at det skulle skje, dette var jo drømmemannen for meg.

Jeg stod og ventet og ventet på avtalt sted, ringte og sendte meldinger, men ingen svar. Så måtte jeg rekke flighten min hjem nordover og det ble ikke noe møte. Hjemme sendte jeg en epost i tilfelle det var noe galt med hans telefon. Men fikk ikke svar.

Først i dag fikk jeg en epost der han forklarte at han klarte ikke å møte meg fordi han ikke var den han hadde utgitt seg for å være. Bildene han hadde sendt meg tilhørte en myspaceprofil i USA, og alt han hadde sagt om seg selv var løyn. Alt fra jobb til sivilstatus, han var forøvrig gift innrømte han, til den musikken han sa han likte.

Han beklaget og unnskyldte seg, han sa han hadde falt for meg, og klarte ikke å avslutte det som bare hadde begynt som trolling og spøk på nettet.

Jeg ble helt knust, jeg har grått i hele dag og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Han sendte bilde av seg selv, det han påstår er seg selv, viste meg link til en facebookprofil han hadde skjult, til meg hadde han sagt han ikke hadde facebook. Den fremmede der har jeg delt tanker og drømmer med, noen av mine innerste også.

Jeg føler meg som en komplett jævla idiot og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Er så sinna på ham for at han kunne gjøre noe sånt at jeg har ikke ord.

Anonymous poster hash: 70a0c...1a3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere fortsatt kontakt nå da? Shit, for en fyr.. Drittmann. Syns synd i deg! Og stakkars kone som ikke vet noe!

Anonymous poster hash: 4ef47...9fc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi har ikke kontakt etter den mailen han sendte. Jeg tror ikke at han regner med at jeg skal svare på den, hva i all verden sier man til slikt?

Sitter her, ganske sjokkskadet, fortsatt. Blir dritt å fortelle dette til venninnene mine, de har delt min glede over dette bekjentskapet og var veldig spent på mine veine. De siste dagene har jeg vært redd fordi han ikke har svart meg eller tatt kontakt, jeg var oppriktig bekymret for at det hadde skjedd ham noe.

Nå skulle jeg faktisk ønske at det hadde skjedd ham noe i stede for dette her, er så sinna at jeg vil reise ned dit hvor han bor og slå ham rett i ansiktet. :(

Hvor ekkel og slem går det å være.

Skrevet (endret)

En grei regel å huske på er at ingen på internet er den de utgir seg for å være.

De fleste jenter og gutter bygger opp glansbilder av seg selv på nett, som de umulig kan leve opp til i virkeligheten.

Men nå har du kanskje fått en viktig erfaring og opplevelse, ta større forhåndsregler neste gang får du hopper uti noe internet kjærligheter. For de ender som regel ikke bra =)

Endret av WubWub
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler dere programmet catfish på mtv som handler om slike løgnhalser.

Anonymous poster hash: 6cb77...b4c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En ting er å pynte litt på sannheten, gjør ikke alle det, en hvit løyn her og der?

Dette som skjedde meg er noe helt annet, det var ikke spor av sannhet i det den fyren sa, bortsett fra landsdelen han sa han bodde i, dersom noe av det som står på den facebookprofilen er sant, om det i det hele tatt er ham. Akkurat nå tror jeg ikke på noe han har sagt eller kommer til å si.

Jeg er skuffet over ham, men også meg selv som var dum nok til å falle så dypt. Vi pratet om alt mulig sammen, det gjør meg rasende og såret å tenke på at jeg satt der og betrodde meg til ham mens han bare diktet opp ting å betro meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg som en komplett jævla idiot og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Er så sinna på ham for at han kunne gjøre noe sånt at jeg har ikke ord.

Først og fremst du er IKKE en idiot! Jeg får kjempe vondt av deg, fordi jeg vet hvor sårt dette er! Har ikke selv opplevd det men besteveninnen min gjorde. Jeg har alltid vært mistenksom helt siden dag en med blink og nettby og hver gang vi "møtte" noen på nettet som vi ikke fikk truffet i virkeligheten så var vi blitt eksperter på å finne ut om de var ekte eller ikke.. Og vi oppdaget MANGE uærlige. Det virket som om det var en stor hobby i starten av internettdatingen og forumverden, og mange ble veldig veldig gode! Han her også, helt til han gjorde en feil og jeg klarte å spore han opp (jeg hadde alltid vært mistenksom) Han viste seg å være en som jobber sammen med pappa'n min (verden er liten) gift på 47 år og med tp barn. Han hadde utgitt seg for å være 27 og som studerte i USA. Bildene han hadde brukt tilhørte en fan side til en svensk artist som heter NOMY og han ble også kontaktet for å få beskjed om hva som hadde skjedd..

Og det er maaaaaange lignende historier desverre!! Du er ikke alene, og jeg håper at alle som leser dette tar det som en ADVARSEL! Det er viktig å huske at mange lever et eget liv på nettet og skaper seg en personlighet som de faktisk tror de har etter en stund..

Sender over masse klemmer og litt lim til det knuste hjertet ditt.. <3

Skrevet

Jeg klarer ikke sette meg inn i hvordan du har det en gang, fy faen så jævla dårlig gjort!!

Stoooor :hug: fra meg!

Skrevet

Nei, vi har ikke kontakt etter den mailen han sendte. Jeg tror ikke at han regner med at jeg skal svare på den, hva i all verden sier man til slikt?

Sitter her, ganske sjokkskadet, fortsatt. Blir dritt å fortelle dette til venninnene mine, de har delt min glede over dette bekjentskapet og var veldig spent på mine veine. De siste dagene har jeg vært redd fordi han ikke har svart meg eller tatt kontakt, jeg var oppriktig bekymret for at det hadde skjedd ham noe.

Nå skulle jeg faktisk ønske at det hadde skjedd ham noe i stede for dette her, er så sinna at jeg vil reise ned dit hvor han bor og slå ham rett i ansiktet. :(

Hvor ekkel og slem går det å være.

Du er nok ikke den første som har opplevd dette, men forstår veldig godt at det er fryktelig leit! Man vet aldri hva som får folk til å lyve så lenge, han kunne jo avsluttet dette tøyset for lenge siden. Du får vel være glad for at det stanset nå, men jula ble vel ikke som du hadde tenkt deg. Klem til deg...

Skrevet

Hvorfor så overfladisk da? Det er jo samme fyren, bare i en annen stilling og et annet utseende. Så han var altså bare drømmemannen pga de overfladiske kvalitetene?

Skrevet

&nbsp;

Har dere fortsatt kontakt nå da? Shit, for en fyr.. Drittmann. Syns synd i deg! Og stakkars kone som ikke vet noe!

Ts skriver ingenting om at han har kone. Det står gift med musikken. Det var vel for å påpeke at musikksmaken var som han sa. Men han satt tydeligvis ikke på den stillingen og utseende hun forelsket seg sånn i.

Skrevet

Gyllen regel: Se alltid folk på LIVECAM!!! før du møter de. Er ikke verre enn det, men kjip situasjon.

• Liker 1
Skrevet

&nbsp;

Ts skriver ingenting om at han har kone. Det står gift med musikken. Det var vel for å påpeke at musikksmaken var som han sa. Men han satt tydeligvis ikke på den stillingen og utseende hun forelsket seg sånn i.

Jeg tolket det som at han hadde jugd om alt fra...... til musikken... det med at han forøvrig også var gift var innimellom der med et manglende parantes. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

&nbsp;

Det er helt feil, jeg skrev at han løy om alt fra det ene til det andre, alt fra hva slags mat han likte, til sivilstatus. Han er gift, på 9 året.

Resten av innlegget ditt vet jeg ikke om jeg skal ta alvorlig. Det er ikke samme person på en flekk, han innrømte at den personligheten og den mannen jeg kjente ham som, var fullstendig oppdiktet.

Hvordan kan du si det er samme person jeg forelsket meg i når han selv innrømmet at alt jeg forelsket meg i var oppspinn?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolket det som at han hadde jugd om alt fra...... til musikken... det med at han forøvrig også var gift var innimellom der med et manglende parantes. :)

Ja, var det jeg også trodde :)

AnonymBruker
Skrevet

Beklager at jeg skrev det litt utydig, det kunne mistolkes. Han løy om alt, og han er gift på 9året. Selv musikksmaken sin løy han om.

Klarer ikke helt å ta innover meg at dette har skjedd, er så skufffet.

Skrevet

Det er helt feil, jeg skrev at han løy om alt fra det ene til det andre, alt fra hva slags mat han likte, til sivilstatus. Han er gift, på 9 året.

Resten av innlegget ditt vet jeg ikke om jeg skal ta alvorlig. Det er ikke samme person på en flekk, han innrømte at den personligheten og den mannen jeg kjente ham som, var fullstendig oppdiktet.

Hvordan kan du si det er samme person jeg forelsket meg i når han selv innrømmet at alt jeg forelsket meg i var oppspinn?

Vel, den setningen var utrolig klønete formulert. En god regel er at når en mann virker for god for deg, så er han som regel det, og når det skjer over internett, så vil det enten være en faker, eller en som er ute etter sex. Ta det som en erfaring, vi har alle møtt noen tullinger på nettet.

Skrevet

&nbsp;

Du må lære deg å lese.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette viser vel at det er best å møte folk offline, og ikke på nett. :P

Hjelper jo ikke med webcam, man kan jo ha en annen i venneflokken som stepper inn og så tror du at du sitter og snakker med DEN kjekkasen, mens den egentlige du har snakket med er litt mindre pen. Så møtes dere og så skjønner du ingenting. :P

Takke meg til "de gamle tiders" stevnemøter.

Anonymous poster hash: 7f96e...883

Skrevet

Beklager at jeg skrev det litt utydig, det kunne mistolkes. Han løy om alt, og han er gift på 9året. Selv musikksmaken sin løy han om.

Klarer ikke helt å ta innover meg at dette har skjedd, er så skufffet.

Uff.. TS... får så vondt av deg... :( Men husk at du ikke har gjort noe galt og at dette kunne skje hvem som helst!! :( I tillegg er det en positiv egenskap å ha tiltro til noen og du må for all del ikke la dette ødelegge for deg!! Jeg pleier ikke å se folk på cam før jeg treffer dem, men hadde nok krevd det med en som ikke kunne treffe meg raskt og som ville chatte.. man lærer så lenge man lever!!

Ikke gi opp lov meg det!! <3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...