AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Er jeg i ro så fryser jeg kjempe lett, fryser når andre syns det er passe eller varmt. Men med en gang jeg beveger på meg så blir jeg varm og svett. Går jeg en kort tur i minusgrader så svetter jeg selv om jeg kler meg lite. Er umulig å kle meg rett! Plagsomt. Andre som har det sånn? Anonymous poster hash: b1614...fec
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Ja, jeg.. har alltid vært sånn, det er utrolig plagsomt! Som at tempmålern i kroppen ikke funker som den skal ellernoe .. Anonymous poster hash: b045b...261
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Virker som noe galt ja men jeg er frisk, ikke noe med stoffskiftet f.eks. Jeg både fryser mer og svetter mer enn andre Hater å trene fordi jeg er jo svett før jeg har satt i gang, elsker å gå turer men går helst alene pga svettingen og MÅ dusje rett etter en liten tur. Bare å gå rundt i butikken gjør at jeg svetter, selv om jeg kjører bil dit.Anonymous poster hash: b1614...fec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå