AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Jeg sovner gjerne alt fra 10-14 timer om jeg ikke stiller noen vekkerklokke. Skal jeg tidlig opp, f.eks klokken 6, spretter jeg opp klokken 6 nesten før vekkerklokken ringer og er lysvåken, men kan jeg sove lenge, ja da sover jeg bort hele dagen. Er jeg egentlig A eller B menneske? Anonymous poster hash: 76281...ef0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 A- og B-menneske er bare veldig vage begreper om tendenser i folks søvnmønster. Du er antagelig hverken A- eller B-menneske, det er ikke akkurat noen fagterm og det er heller ikke enten/eller. Jeg husker det var en artikkel for litt siden der cirka en av seks havnet i kategorien A-menneske, en av seks i kategorien B-menneske og de resterende to tredjedelene hørte ikke hjemme i noen av kategoriene. Som sagt, det er bare en veldig uformell måte å omtale folks døgnrytmer og søvnbehov på, så det finnes egentlig ikke noe godt svar Anonymous poster hash: d8483...f7b 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Du er noe midt imellom A og B. Anonymous poster hash: 59818...1e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå