AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Noen som har prøvd det? Hvordan startet dere? Anonymous poster hash: e8be5...7fe
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Det er en enorm kundegruppe av umettelige, patetiske kåtinger som betaler for "tokens" og slik fra feks My free cams. Jeg begynte der sånn casual og bare flørtet med de som svippet inn og tjente mye penger som non-nude model med å late som jeg ble forelsket i de patetiske grisene som tippet meg. Etterhvert selv om jeg var non-nude modell tok jeg privateshows der man viser "litt" mer og det tjener man gode penger på. MFC lar deg også operere med falskt navn og falske kontaktinformasjon, så sjangsen for at noen gjenkjenner deg er liten. Spesielt hvis du sminker deg annerledes enn til vanlig. Anonymous poster hash: d80e8...8a9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 ^ Hvor ofte driver du med det og hvor mye tjener du?Anonymous poster hash: ee44a...6c6
Gjest Katten. Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Det er en enorm kundegruppe av umettelige, patetiske kåtinger som betaler for "tokens" og slik fra feks My free cams. Jeg begynte der sånn casual og bare flørtet med de som svippet inn og tjente mye penger som non-nude model med å late som jeg ble forelsket i de patetiske grisene som tippet meg. Etterhvert selv om jeg var non-nude modell tok jeg privateshows der man viser "litt" mer og det tjener man gode penger på. MFC lar deg også operere med falskt navn og falske kontaktinformasjon, så sjangsen for at noen gjenkjenner deg er liten. Spesielt hvis du sminker deg annerledes enn til vanlig. Anonymous poster hash: d80e8...8a9 Om de som kjøper varen du tilbyr er patetiske kåtinger/griser, hva sier det om deg som selger det? 2
miramis Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Om de som kjøper varen du tilbyr er patetiske kåtinger/griser, hva sier det om deg som selger det? En som får lettjente penger, og det er ikke negativt. 1
Gjest Katten. Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 En som får lettjente penger, og det er ikke negativt. For meg så er en narkolanger verre enn de narkomane. De får også lettjente penger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå