Gå til innhold

Tjene penger på cam?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd det? Hvordan startet dere?



Anonymous poster hash: e8be5...7fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en enorm kundegruppe av umettelige, patetiske kåtinger som betaler for "tokens" og slik fra feks My free cams.

Jeg begynte der sånn casual og bare flørtet med de som svippet inn og tjente mye penger som non-nude model med å late som jeg ble forelsket i de patetiske grisene som tippet meg. Etterhvert selv om jeg var non-nude modell tok jeg privateshows der man viser "litt" mer og det tjener man gode penger på.

MFC lar deg også operere med falskt navn og falske kontaktinformasjon, så sjangsen for at noen gjenkjenner deg er liten. Spesielt hvis du sminker deg annerledes enn til vanlig.



Anonymous poster hash: d80e8...8a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Hvor ofte driver du med det og hvor mye tjener du?

Anonymous poster hash: ee44a...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det er en enorm kundegruppe av umettelige, patetiske kåtinger som betaler for "tokens" og slik fra feks My free cams.

Jeg begynte der sånn casual og bare flørtet med de som svippet inn og tjente mye penger som non-nude model med å late som jeg ble forelsket i de patetiske grisene som tippet meg. Etterhvert selv om jeg var non-nude modell tok jeg privateshows der man viser "litt" mer og det tjener man gode penger på.

MFC lar deg også operere med falskt navn og falske kontaktinformasjon, så sjangsen for at noen gjenkjenner deg er liten. Spesielt hvis du sminker deg annerledes enn til vanlig.

Anonymous poster hash: d80e8...8a9

Om de som kjøper varen du tilbyr er patetiske kåtinger/griser, hva sier det om deg som selger det? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de som kjøper varen du tilbyr er patetiske kåtinger/griser, hva sier det om deg som selger det? :)

En som får lettjente penger, og det er ikke negativt. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

En som får lettjente penger, og det er ikke negativt. ;)

For meg så er en narkolanger verre enn de narkomane. De får også lettjente penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...