Gå til innhold

Bergens beste hamburger


Gjest Summers

Anbefalte innlegg

Gjest Summers

Noen som har tips om Bergens beste hamburger? Kan godt være på restaurant. Hjemmelagde hamburgerbrød er pluss.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inside er best synes jeg, men man må komme litt tidlig for å få plass.



Anonymous poster hash: 61df6...f18
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inside har veldig gode burgere ja.



Anonymous poster hash: 5a1cb...93c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffet over Inside jeg. Synst burgeren i kjelleren til Naboen er mye bedre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desidert og uten tvil i min stemme: Inside!

Intet smaker så himmelsk som den burgeren der, skjønner godt at en må være tidlig ute for å i det hele tatt få en fot innom døren deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inside lager ganske gode burgere ja, men det gjør og Cafè Opera;) Så om det er fullt på Inside, så er det ikke lange spaserturen bort til Cafè Opera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TGI fridays jack daniels burger! Uten tvil!

Anonymous poster hash: 38064...deb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TGI fridays syns jeg har elendige burgere. Har vært ganske fornøyd med hamburger på Egons :)

(Må kanskje tilføyes at jeg har et svært lite reportoar når det kommer til hamburgere da.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det korte svaret: Naboen :)

Det lange svaret: Jeg har sammen med noen kamerater møysommelig testet mange av Bergens burgere. Listen over plasser vi har testet hittil: Naboen, Inside, Cafe Opera, TGI Fridays, Scotsman, Chili, Dampen og Kafe Spesial. I tillegg har jeg sammen med andre vært på Bølgen & Moi, Zupperia og Dickens.

Etter vår karaktergivning har Naboen Bergens beste burgermåltid når man ser på helheten. Inside er på nivå når det gjelder smak på selve burgeren, og er uten tvil en god burger. Det som vipper det hele i Naboens favør er at de har mye bedre poteter til. Har vært på Inside mange ganger, og potetene har aldri vært i nærheten av tilfredsstillende.

Tilleggskommentar: det er generelt lite hjemmelagde hamburgerbrød rundt omkring, tror kanskje Bølgen og Moi hadde det.

Endret av Vaffel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...