Gå til innhold

Kjoler i store str. på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er invitert i bryllup som skal være i mars , og i den forbindelse trenger jeg tips til hvor jeg kan kjøpe kjole i store størrelser på nettet (siden jeg bor langt borti gokk)

Bruker stortsett 48/50 i klær ettersom hvilket stoff det er, og er i midten av 20årene. Synes stort sett at de fleste kjoler i de størrelsene blir for "tantete" så om noen har tips til nettbutikker med litt mer ungdommelige kjoler som ikke er alt for dyre tar jeg i mot med stor takk! :)



Anonymous poster hash: ca023...694
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

T.S her :)

Takk for flotte tips! Har sjekket asos.com nå og funnet en eventuell kjolekandidat, men ønsker stadig flere tips ;) Greit å se på litt forskjellig og ikke bare ta det første og beste.



Anonymous poster hash: ca023...694
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monsoon har veldig mange fine kjoler! Og de kler virkelig større kropper. Plass til pupper og rumpe uten å miste formen. Fine stoffer og deilige kvaliteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name="Bex"

Monsoon har veldig mange fine kjoler! Og de kler virkelig større kropper. Plass til pupper og rumpe uten å miste formen. Fine stoffer og deilige kvaliteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo bitte små engelske størrelser.

De har opp til str 22, altså str 48/50.

Anonymous poster hash: a0ec1...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo bitte små engelske størrelser.

Jeg bruker 44/46 i norske størrelser og 14/16 hos Monsoon. Og de går opp til str 22 i kjolene sine. Det tilsvarer str 50. Og synes absolutt de er romslige i størrelsen, med plass til pupper og rumpe uten å miste fasongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har opp til str 22, altså str 48/50.

Anonymous poster hash: a0ec1...4ea

Jeg bruker 44/46 i norske størrelser og 14/16 hos Monsoon. Og de går opp til str 22 i kjolene sine. Det tilsvarer str 50. Og synes absolutt de er romslige i størrelsen, med plass til pupper og rumpe uten å miste fasongen.

Åj åj åj, da er det mulig det alltid er utsolgt i Bogstadveien. Skal tråle butikken neste gang :icon_lol:

Tusen takk for svar :blomst: begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...