AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Jeg er singel og lei av det. Vurderer å melde meg inn i sukker. Burde jeg det? Liker ikke tanken på å bli gjenkjent av andre, synes det er flaut. Men samtidig, hvis de kjenner meg igjen der, så er de vel der selv? Anonymous poster hash: a4cb6...f3d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Drit i hva andre syns vel. Gjør det du føler for. Taper ingenting på det, og heller skader det ikke prøve. Regner med du er dame, så trenger ikke betale noe heller. Bare sleng inn et pent bilde, og superbrukermenn vil ta kontakt selv. Og husk at du alltid har muligheten til å stenge kontoen, så hvis det ikke går bra, er det bare å deaktivere kontoen. Lykke til på jakten. Anonymous poster hash: f94d1...7b1
Gjest rådyr Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Du trenger jo ikke ha profilbilde heller, men heller ha noen bilder i albumet. Det krever selvsagt at du selv tar initiativ, ellers blir det ganske tyst Men det er jo uansett greit å droppe bilde i starten om man bare vil sondere litt først.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Hvor gammel er du ts? Anonymous poster hash: 2cdc7...f3e
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Hvor gammel er du ts? Anonymous poster hash: 2cdc7...f3e 25 år.Anonymous poster hash: a4cb6...f3d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Sukker er gøy og det er lett å komme i kontakt med folk selv om man sitter i pysjen i soffaen Jeg har vært på mange morsomme dater i det siste og nå funnet en som er veldig flott som jeg har vært på 4 dater med De du kjenner er jo der av samme grunn som deg så det bør jo ikke være noe flaut ?? Meld deg inn titt rundt og bare blokker de du kjenner så slipper du å se dem hver gang de er pålogget Anonymous poster hash: 9a292...1e2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Sukker er gøy og det er lett å komme i kontakt med folk selv om man sitter i pysjen i soffaen Jeg har vært på mange morsomme dater i det siste og nå funnet en som er veldig flott som jeg har vært på 4 dater med De du kjenner er jo der av samme grunn som deg så det bør jo ikke være noe flaut ?? Meld deg inn titt rundt og bare blokker de du kjenner så slipper du å se dem hver gang de er pålogget Anonymous poster hash: 9a292...1e2 Gøy å høre at du har funnet en du liker der! Har jo hørt om noen solskinnshistorier derfra:) Tittet litt på mennene der nå uten å ha profil, men kan ikke si jeg er veldig imponert over utvalget. Men kan jo gi det en sjanse likevel. Anonymous poster hash: a4cb6...f3d
Gjest Singelgut37 Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Jeg at vært der og date et par snill jenter Findes hyggelige mennesker der å da Men man går fort lei alt den tid det tar og taste med hverandre ( nu snakket jeg for meg selv ) Lykke til
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 jeg fant kjæresten min dær, synes det var veldig værdt det jeg;) kom i kontakt med han bare en ukes tid etter jeg lagde profilen så heldig var jeg og! Anonymous poster hash: c53fb...e1c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Min personlige mening er at det er raringer som betaler så mye for å skrive meldinger/chatte med hverandre. Jeg ville heller leitet med øye til øye, munn til munn helt gratis. De fleste på sukker er trolig noen som sløser mye med penger, og det synes jeg er dårlig egenskap. Anonymous poster hash: 14dc6...e64
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Min personlige mening er at det er raringer som betaler så mye for å skrive meldinger/chatte med hverandre. Jeg ville heller leitet med øye til øye, munn til munn helt gratis. De fleste på sukker er trolig noen som sløser mye med penger, og det synes jeg er dårlig egenskap. Anonymous poster hash: 14dc6...e64 Alle har lov til å ha sin egen mening, men slutningen du gjør i innlegget ditt blir rett og slett for tåpelig. Nettdating har blitt mer og mer vanlig, og er kanskje den arenaen der flest møtes. Kan være enig i at noen av sidene kunne vært rimeligere, men om man finner en partner må det sies at investeringen virkelig er verdt det. Å ha profil på en datingside tyder ikke på sløsing, det tyder heller på en prioritering. Om du synes at det er sløsing å bruke penger på nettdating lurer jeg på hva du mener om folk som røyker, snuser, er støttemedlem på treningssenter etc. Anonymous poster hash: 8e6c7...80c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå