flinkeceline Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 hei, ser etter "dusjkabinett". nå vet jeg ikke om det akkurat kalles for et kabinett da, men greia er slik. var hos ei veninne med dette, kan beskrives som to svære dører som etter bruk kan slås inn mot hverandre, slik at de tar minimal plass uten bruk. er sikker på at det ikke var noen "tub" under, bare to dører som satt fast i veggen(?), gølvet på siden, eller åssen det var. husker ikke... problemet er at jeg ikke vet hva dette kalles... dusjdører kanskje? hvor får jeg tak i noe sånt? trenger det virkelig for har så lite plass på det nye badet mitt. er takknemlig for all hjelp det er å få med dette, så da takker jeg på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Det får du tak i på alle steder som selger ting til bad. Rørleggerforretninger, megaflis, noen byggevarehus... Tror bare det heter dusjdører, eventuelt dusjdører som kan slås inn. Anonymous poster hash: bdab0...22b
helenaa Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Dusjdører, ja. Ikke vanskelig å få tak i, men prisene varierer. Du får google det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå