Gå til innhold

Går jeg feil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen flinke høy hel-gåere her?:)

For jeg sliter med å gå i pensko, og da mener jeg alt av pensko som ikke har snøring eller reimer. Først trodde jeg det var fordi jeg ikke fant min størrelse(36 blir for stort og de fleste butikker der jeg har bodd går bare til 36 der jeg fikk 1-2 fingre mellom min hel og helen på skoen.)

Men nå bor jeg i en større by og 35 er å oppdrive, men blir liksom ikke helt kvitt problemet nå heller, så nå lurer jeg på om det er jeg som faktisk går feil?

Har studert ørten sånne how to walk on high heels på nettet, men alle fokuserer på hvordan man skal sette ned foten, men det er ikke problemet. Problemet er når den skal OPP igjen! Da glipper den på helen. Har sånne innleggssåler, det må jeg ha selv i 35, og da går det an om jeg går veldig sakte. Har prøv sånne dingser du limer baki helen på skoen men det gjorde det bare tusen ganger verre av en eller anna grunn.

Kan legge til at jeg ikke går i veldig høye heler, max 8 cm om skoene har snøring, 5cm eller mindre om de ikke har snøring.

Hjelp:P



Anonymous poster hash: 22121...6d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men tror ikke jeg kan ha dem mindre, har prøvd å presse meg inn i 34, men da hadde jeg måttet begynne med fotbinding:P



Anonymous poster hash: 22121...6d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem..bruker 38 til vanlig, må ha 36-37 for at de skal holdes på foten.. :vetikke:



Anonymous poster hash: dbb94...457
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en størrelse mindre på pumps ol for det nytter ikke om det glipper. Bruker vanligvis 36 men alle pensko er i størrelse 35. Man går jo gjerne "naken" i skoene, eller evnt med nylonstrømper. Og bruker man nylonstrømper, så MÅ skoene sitter smack på.

Har selv prøvd med 36 og helkapper, men det funker dårlig. De faller jo bare av. Beste forsøket mitt var å putte bomull forran i skoen, så foten kommer lengre bak i skoen.

Og så er det viktig at skoene sitter godt bakpå helen så klart. Jeg er veldig smal i helen, så må ha noe som sitter tight bak. De må ha en smal avslutning ved helen og ikke være rund i fasongen.



Anonymous poster hash: 0e88d...6ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...