Gå til innhold

K.A handler ikke på salg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kristina Andresen handler aldri på salg, hun hater det. Lurer på hvorfor? Ikke bra nok for "Lady KA" kanskje? LOL



Anonymous poster hash: cba77...2d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handler heller aldri på salg. Rett og slett fordi jeg aldri finner noe og fordi det alltid tiltrekker seg så mye folk og sirkusstemning.



Anonymous poster hash: b6a9c...14d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er en fattiglus som tror at Michael Kors-vesken hennes representerer status og rikdom selv om alle vet den koster 2.000kr. Folk med ekte penger og ekte klasse vet at de dyre butikkene og designerne har utrolig bra salg i januar fordi de er nødt til å få ut SS13 for å få plass til den nye kollekjonen. Det er i januar du kan få skikkelig kupp, men du må fortsatt punge ut med noen tusen per plagg/ting. KA tror nok at SALG er kun dette kaoset man ser på Vero Moda.

Anonymous poster hash: f5cdb...5f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke annet, burde hun kanskje ha kjøpt seg et engelskkurs på salg.... Hun skriver dårligere engelsk enn min datter på 11 år :fnise:



Anonymous poster hash: da6ef...c0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi hun er en fattiglus som tror at Michael Kors-vesken hennes representerer status og rikdom selv om alle vet den koster 2.000kr. Folk med ekte penger og ekte klasse vet at de dyre butikkene og designerne har utrolig bra salg i januar fordi de er nødt til å få ut SS13 for å få plass til den nye kollekjonen. Det er i januar du kan få skikkelig kupp, men du må fortsatt punge ut med noen tusen per plagg/ting. KA tror nok at SALG er kun dette kaoset man ser på Vero Moda.

Anonymous poster hash: f5cdb...5f9

For oss med normal lommebok så er det det.

Hadde noen av bloggerne skrevet et lignende innlegg hadde det blitt ramaskrik.

Anonymous poster hash: b6a9c...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig må jeg bare legge til at det er litt kvalmende hvordan samfunnet har blitt;at man blir kalt fattiglus fordi man kjøper Michael Kors.



Anonymous poster hash: b6a9c...14d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er en fattiglus som tror at Michael Kors-vesken hennes representerer status og rikdom selv om alle vet den koster 2.000kr. Folk med ekte penger og ekte klasse vet at de dyre butikkene og designerne har utrolig bra salg i januar fordi de er nødt til å få ut SS13 for å få plass til den nye kollekjonen. Det er i januar du kan få skikkelig kupp, men du må fortsatt punge ut med noen tusen per plagg/ting. KA tror nok at SALG er kun dette kaoset man ser på Vero Moda.

Anonymous poster hash: f5cdb...5f9

Ekte klasse handler ikke om penger i det hele tatt. Du kan være en lutfattig kunstner i fretexklær og allikevel ha langt mer klasse i form av talent, særegenhet og positiv betydning for fremtiden, enn en rik person som kan shoppe klær for tusenvis men som ellers er fullstendig forglemmelig og ubetydelig.

Anonymous poster hash: f9361...443

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte klasse handler ikke om penger i det hele tatt. Du kan være en lutfattig kunstner i fretexklær og allikevel ha langt mer klasse i form av talent, særegenhet og positiv betydning for fremtiden, enn en rik person som kan shoppe klær for tusenvis men som ellers er fullstendig forglemmelig og ubetydelig.

Anonymous poster hash: f9361...443

Jaha. Det har du selvfølgelig rett i, men diskusjonen handler om KA som ikke har klasse i det hele tatt helt uavhengig av penger. Jeg får inntrykk av at hun tror det gjør henne kulere/bedre å si at hun aldri handler på salg når det i virkeligheten bare fremstiller henne enda dummere og strebersk enn hun allerede er.

Anonymous poster hash: f5cdb...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha. Det har du selvfølgelig rett i, men diskusjonen handler om KA som ikke har klasse i det hele tatt helt uavhengig av penger. Jeg får inntrykk av at hun tror det gjør henne kulere/bedre å si at hun aldri handler på salg når det i virkeligheten bare fremstiller henne enda dummere og strebersk enn hun allerede er.

Anonymous poster hash: f5cdb...5f9

Om det er helt uavhengig av penger, hvorfor påpeker du da at hun er fattiglus som tror det er status å benytte 2000 kroner på en Michael Kors veske? Da burde vel strengt tatt ikke dette ha noen betydning...

Anonymous poster hash: b6a9c...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun handler jo på salg, med mindre det var tull. Hvorfor bryr du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ikke annet, burde hun kanskje ha kjøpt seg et engelskkurs på salg.... Hun skriver dårligere engelsk enn min datter på 11 år :fnise:

Anonymous poster hash: da6ef...c0e

Jeg mener at med en datter på 11 så burde du holde deg for god til å bidra på drittslengingskanaler som denne ..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt at ei som ikke handler på salg sitt store høydepunkt i uken var 10kronersmarket på matbutikken.
Det er nok at klærne er billige som gjør at hun ikke vil kjøpe dem, men heller det at salg ofte tiltrekker mye folk, og at det ofte bare ligger rester igjen i strl XXXL (som forsåvidt er av gammel sesong og)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...