Gå til innhold

bollemus


Fremhevede innlegg

Skrevet

hvorfor er vi menn så glad i en god og rund bollemus?

Anonymous poster hash: 38f9a...91a

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det bare :P ?



Anonymous poster hash: dff76...fd5
Gjest Gunfreak
Skrevet

Fordi boller er godt, og fitte er godt, får man begge deler samtidig. vel...

  • Liker 5
Skrevet

Hvordan ser en slik bollemus ut?

Anonymous poster hash: 36fd9...cac

  • Liker 1
Skrevet

Hvordan ser en slik bollemus ut?

Anonymous poster hash: 36fd9...cac

Det lurer jeg også på...

Anonymous poster hash: 39238...645

Skrevet

Trodde ikke menn likte bollemus jeg?



Anonymous poster hash: 6df98...e5b
  • Liker 1
Skrevet

Trodde ikke menn likte bollemus jeg?

Anonymous poster hash: 6df98...e5b

Hvorfor ikke det?

Anonymous poster hash: dff76...fd5

Skrevet

Hva er det ikke å like med en myk og god støtdemping? Ikke alle som like å støte mot bein! :)



Anonymous poster hash: 815fc...7e3
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke det?

Anonymous poster hash: dff76...fd5

Ikke vet jeg. Er bare det jeg har fått inntrykk av. At folk liksom latterliggjør bollemus som synes på mils avstand. Er jente så kan jo ikke vite, derfor jeg spør.

Anonymous poster hash: 6df98...e5b

  • Liker 2
Skrevet

Jeg har også fått det for meg at menn ikke liker bollemus. Jeg syntes i alle fall ikke det ser så bra ut. Det er ikke noe pent syn med folk som går i tights, for man ser jo hele skambenet som stikker ut og det kan minne om en liten penisbul.

  • Liker 2
Skrevet

Ikke mange tema er så myteomspunnet som dette. Ikke tenk på det jenter, fantasien spiller dere et puss. Bortimot alle har det i mer eller mindre grad, og det er fint.

Skrevet

Jeg har også fått det for meg at menn ikke liker bollemus. Jeg syntes i alle fall ikke det ser så bra ut. Det er ikke noe pent syn med folk som går i tights, for man ser jo hele skambenet som stikker ut og det kan minne om en liten penisbul.

Sjalu fordi du ikke har det og alle gutter digger det? :blomst:

Anonymous poster hash: 3af11...4a8

  • Liker 2
Gjest Hyssingen
Skrevet

Det er jo ikke mykere, er det vel. Det er jo bare beinet som står mere ut.

  • Liker 3
Skrevet

Det er jo ikke mykere, er det vel. Det er jo bare beinet som står mere ut.

Jo, det er mykere? Er ikke hardt liksom. Er mykt

Anonymous poster hash: c15db...088

Gjest Hyssingen
Skrevet

Jo, det er mykere? Er ikke hardt liksom. Er mykt

Anonymous poster hash: c15db...088

ok, så det er mere fett liksom? Da er jeg med.

Skrevet

ok, så det er mere fett liksom? Da er jeg med.

Ja :-D

Anonymous poster hash: c15db...088

Gjest CrushedIce93
Skrevet

Tror nesten alle har det, i større eller mindre grad. Er ikke noe gale med det nei, og har også alltid hørt at det er noe gutta liker liksom :P

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg visste ikke jeg hadde bollemus før det var en som sa det jeg.. haha! Trodde den måtte være skikkelig rund for å være det, mens min bare er sånn pittelitt rund :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...