Gjest Cevita Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Hei. Noen som har forslag til en god handleliste app? Gjerne slik at den kan synkroniseres mellom flere mobiler (slik at jeg kan legge ting inn på handlelista til samboer mens han er på butikken), og at man har muligheter for å lage faste lister som man bruker på hver ukeshandling, samt andre lister i tillegg?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Vi bruker Our Grouceries, fornøyd med den, ikke testet så mye annet da. Men funker på både android og iphone, noe som er greit da jeg og mannen har en av hver (dvs vi deler handlelistene og kan fint oppdatere underveis.)Anonymous poster hash: b2571...e06
isbiten. Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Vi bruker også Our Grouceries, og er veldig fornøyd med den.
Jade Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Out of Milk er glimrende! Og kan også brukes via datamaskinen! Faste lister kan du gjerne bruke pantrylistene til? Eller la være å tømme hsndlelistene etter at de er krysset av.
Amys Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Jeg bruker Mighty Grocery, jeg er usikker på hvordan deling/syncing fungerer i praksis, men den er bra på faste lister iallfall. Endret 12. januar 2014 av Amys
Lutetium 71 Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Out of Milk er glimrende! Og kan også brukes via datamaskinen! Faste lister kan du gjerne bruke pantrylistene til? Eller la være å tømme hsndlelistene etter at de er krysset av.
Gjest Cevita Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Takk for forslag Har lasta ned og testet Our Grouceries og er foreløpig fornøyd med den, men kanskje jeg tester ut andre etterhvert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå