melatonin Skrevet 3. oktober 2014 #21 Skrevet 3. oktober 2014 Den biten skjønte jeg, så bare ikke noe spesielt i bildene hans :-) Enig i denne her. Fine, men ikke så spseielle at jeg ville brukt mer penger enn på andre fotografer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #22 Skrevet 3. oktober 2014 Rino Engedal Så en annen også nevnte han. Anonymous poster hash: b2dfd...23b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #23 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Heisann! Jeg kan nok med sikkerhet si at jeg ikke var fotografen i din søsters bryllup, og er nok litt redd at du kanskje forveksler meg med en annen fotograf Videre tror jeg dette nok er en annen når du omtaler meg og min samboers måte å gi fra oss bildene, som overhodet ikke stemmer. Vi begge to gir fra oss alle bildene fra fotograferingen (utenom de refuserte), og vi opererer ikke slik som endel andre fotografer hvor du betaler en sum for fotograferingen og så en annen sum for å plukke ut de bildene du ønsker. Her betaler du en fastsatt sum som er avklart på forhånd, og da får du som nevnt alle bildene. Prisen er heller ikke avskrekkende, vi begge tar ca 12.000 for en hel dag (i Alta, tillegg for reise utenom Alta), og da får du gjerne 3-500 bilder, alle levert digitalt i høy oppløsning. Med vennlig hilsen Claus Jørstad Med den redigeringen der... Du/dere er ikke utdannet fotografer, vel..? Anonymous poster hash: b2dfd...23b Endret 4. oktober 2014 av irrlys 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #24 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Heisann! Jeg kan nok med sikkerhet si at jeg ikke var fotografen i din søsters bryllup, og er nok litt redd at du kanskje forveksler meg med en annen fotograf Videre tror jeg dette nok er en annen når du omtaler meg og min samboers måte å gi fra oss bildene, som overhodet ikke stemmer. Vi begge to gir fra oss alle bildene fra fotograferingen (utenom de refuserte), og vi opererer ikke slik som endel andre fotografer hvor du betaler en sum for fotograferingen og så en annen sum for å plukke ut de bildene du ønsker. Her betaler du en fastsatt sum som er avklart på forhånd, og da får du som nevnt alle bildene. Prisen er heller ikke avskrekkende, vi begge tar ca 12.000 for en hel dag (i Alta, tillegg for reise utenom Alta), og da får du gjerne 3-500 bilder, alle levert digitalt i høy oppløsning. Med vennlig hilsen Claus Jørstad Latterlig dårlige bilder! Anonymous poster hash: a39ec...2b1 Endret 4. oktober 2014 av irrlys
Adhara Skrevet 4. oktober 2014 #25 Skrevet 4. oktober 2014 Tråden er ryddet for reklame/annonse. Irrlys, mod.
MockingJay Skrevet 2. november 2014 Forfatter #26 Skrevet 2. november 2014 Heisann! Jeg kan nok med sikkerhet si at jeg ikke var fotografen i din søsters bryllup, og er nok litt redd at du kanskje forveksler meg med en annen fotograf Videre tror jeg dette nok er en annen når du omtaler meg og min samboers måte å gi fra oss bildene, som overhodet ikke stemmer. Vi begge to gir fra oss alle bildene fra fotograferingen (utenom de refuserte), og vi opererer ikke slik som endel andre fotografer hvor du betaler en sum for fotograferingen og så en annen sum for å plukke ut de bildene du ønsker. Her betaler du en fastsatt sum som er avklart på forhånd, og da får du som nevnt alle bildene. Prisen er heller ikke avskrekkende, vi begge tar ca 12.000 for en hel dag (i Alta, tillegg for reise utenom Alta), og da får du gjerne 3-500 bilder, alle levert digitalt i høy oppløsning.Redigert for reklame. Irrlys, mod. Med vennlig hilsen Claus Jørstad Kan godt være jeg har tatt feil, uten at jeg har hørt nærmere med min søster:) Men det er jo da godt at du kunne oppklare selv! Må bare legge til at jeg ikke er noen av de anonyme brukerne, som jeg strengt tatt mistenker er nett troll som kommenterer for deres egen fornøyelse.
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. november 2014 #27 Skrevet 4. november 2014 En del bekjente og vennepar av meg har brukt: http://www.gjertrudgrimsbo.com/ Hun er ikke spesielt dyr, bor i Troms, og er med på veldig mye - og sikkert også scootersafari.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå