Gå til innhold

Dyktige fotografer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den biten skjønte jeg, så bare ikke noe spesielt i bildene hans :-)

Enig i denne her. Fine, men ikke så spseielle at jeg ville brukt mer penger enn på andre fotografer.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rino Engedal :) Så en annen også nevnte han.

Anonymous poster hash: b2dfd...23b
Skrevet (endret)

Heisann!

Jeg kan nok med sikkerhet si at jeg ikke var fotografen i din søsters bryllup, og er nok litt redd at du kanskje forveksler meg med en annen fotograf :)

Videre tror jeg dette nok er en annen når du omtaler meg og min samboers måte å gi fra oss bildene, som overhodet ikke stemmer.

Vi begge to gir fra oss alle bildene fra fotograferingen (utenom de refuserte), og vi opererer ikke slik som endel andre fotografer hvor du betaler en sum for fotograferingen og så en annen sum for å plukke ut de bildene du ønsker. Her betaler du en fastsatt sum som er avklart på forhånd, og da får du som nevnt alle bildene.

Prisen er heller ikke avskrekkende, vi begge tar ca 12.000 for en hel dag (i Alta, tillegg for reise utenom Alta), og da får du gjerne 3-500 bilder, alle levert digitalt i høy oppløsning.

Med vennlig hilsen Claus Jørstad

Med den redigeringen der... Du/dere er ikke utdannet fotografer, vel..?

Anonymous poster hash: b2dfd...23b

Endret av irrlys
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Heisann!

Jeg kan nok med sikkerhet si at jeg ikke var fotografen i din søsters bryllup, og er nok litt redd at du kanskje forveksler meg med en annen fotograf :)

Videre tror jeg dette nok er en annen når du omtaler meg og min samboers måte å gi fra oss bildene, som overhodet ikke stemmer.

Vi begge to gir fra oss alle bildene fra fotograferingen (utenom de refuserte), og vi opererer ikke slik som endel andre fotografer hvor du betaler en sum for fotograferingen og så en annen sum for å plukke ut de bildene du ønsker. Her betaler du en fastsatt sum som er avklart på forhånd, og da får du som nevnt alle bildene.

Prisen er heller ikke avskrekkende, vi begge tar ca 12.000 for en hel dag (i Alta, tillegg for reise utenom Alta), og da får du gjerne 3-500 bilder, alle levert digitalt i høy oppløsning.

Latterlig dårlige bilder!

Anonymous poster hash: a39ec...2b1

Endret av irrlys
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame/annonse.

Irrlys, mod.

• 4 uker senere...
Skrevet

Heisann!

Redigert for reklame.

Irrlys, mod.

Kan godt være jeg har tatt feil, uten at jeg har hørt nærmere med min søster:) Men det er jo da godt at du kunne oppklare selv!

Må bare legge til at jeg ikke er noen av de anonyme brukerne, som jeg strengt tatt mistenker er nett troll som kommenterer for deres egen fornøyelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...