Gå til innhold

Plutselig veldig varm..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lå med et pledd og frøs isted, det var så kaldt at jeg ikke gadd å hente meg noe å drikke engang.

Men helt plutselig kjenner jeg at tempen stiger, nesten så det svir i ansiktet og brenner opp i kroppen. Svetter ikke.

Satte nå opp et vindu og sitter i tskjorta og nattbuksa.

Dette er ulikt meg.. hva skjer?

Anonymous poster hash: f67ec...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Temperatursvinginger og følelsen av å raskt gå fra varm til kald og omvendt er klassisk tegn på at du er i ferd med å få feber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, virkelig? Feber, nå?

Håper ikke det :/

Anonymous poster hash: f67ec...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg og, men hele tiden. Skifter mellom å fryse og å være kjempe varm. Hadde jeg ikke vært såpass ung hadde jeg trodd det var overgangsalderen.

Men om du ikke er sånn til vanlig så er det mulig du holder på å bli syk nå. Drikk masse og hvil så kanskje du slipper unna

Anonymous poster hash: 7aea2...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar, alle!

Jeg er 25 da, men hadde jeg vært eldre skulle man tro det var overgangsalderen, ja.

Stoffskiftet har jeg aldri tenkt på.. skal være obs på om dette skjer flere ganger.

Aldri vært noe med det før isåfall. :)

Anonymous poster hash: f67ec...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik at kroppen lager varme. Om den har nok energi, så kan den plutselig lage masse varme innvendig.

Kanskje skjedde det en kjemisk reaksjon, så maskineriet inne i kroppen din fikk plutselig masse energi til å lage varme.

Eller så kan det hende at du plutselig ble varm når du lå under teppet og frøs - det kan skje helt plutselig.

Mye av dette har med hva vi spiser og drikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...