Gå til innhold

Snart desperat etter fitte

Fremhevede innlegg

Skrevet

2 år uten sex..

Har stå mange ganger om dagen, og når hver morgen når jeg våkner. Så jeg må onanere ganske ofte.

Har ikke så mange venner, og er sjelden på fest og treffer noen mennesker. Synd, siden jeg er i min beste alder og burde kost meg med jenter.

Er skikkelig gal etter mus nå, og kunne tenkt meg å slikke og kose, smake på saftene til dama (for det har jeg aldri prøvd)

Frustrasjon :sur:

Anonymous poster hash: ea72b...c56
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars. Utseende, alder og bosted?

Anonymous poster hash: a2306...765
Gjest Red Queen
Skrevet

ah, hvor mye du har igjen å lære!

Skrevet

Stakkars. Utseende, alder og bosted?

Anonymous poster hash: a2306...765

Tja.. Middels utseende, 28 år og bosatt i sør.

Skrevet

Hva mener du?

Skrevet

En idé kan være å møte nye mennesker eller damer...

Skrevet

At det ikke er sexy med en seksuelt frustrert mann? :)

Anonymous poster hash: a49a3...6d4

• Liker 2
Skrevet

2 år uten sex..

Har stå mange ganger om dagen, og når hver morgen når jeg våkner. Så jeg må onanere ganske ofte.

Har ikke så mange venner, og er sjelden på fest og treffer noen mennesker. Synd, siden jeg er i min beste alder og burde kost meg med jenter.

Er skikkelig gal etter mus nå, og kunne tenkt meg å slikke og kose, smake på saftene til dama (for det har jeg aldri prøvd)

Du kan få slikke meg så mye du vil om du kommer til Oslo:)

Anonymous poster hash: d813d...241

• Liker 5
Skrevet

Du kan få slikke meg så mye du vil om du kommer til Oslo:)

Anonymous poster hash: d813d...241

:tunge1:

• Liker 2
Skrevet

2 år uten sex..

Om det ikke blir noe på deg NÅ, så skjønner jeg INGENTING...

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en venninne i Oslo... litt som deg. Seksuelt frustert, hu har ikke hatt sex på en stund. Jevngammel, trur hu er rundt 30... Uansett hu er skikkelig keen på å få seg noe. Hvis du er interessert kan jeg sikkert ta kontakt med hu og spørre om hu er interessert i ONS. PM meg i så fall.

Anonymous poster hash: 5f7ec...2b1
Skrevet

Kan du ikke bare ta saker i egne hender?

Hver gang jeg er kåt, så onanerer jeg og har sex med meg selv. Det er deilig, det!

Jeg er dame da, men funker ikke dette for menn også?

Jeg får ikke noe ut av sex med fremmede. Det er best for meg å ha sex med en kjæreste som jeg er blitt godt kjent med.

Dessuten ønsker jeg ikke å være et puledokke for en mann ....

Anonymous poster hash: 4b9af...304
  • Liker 3
Skrevet

Kan du ikke bare ta saker i egne hender?

Hver gang jeg er kåt, så onanerer jeg og har sex med meg selv. Det er deilig, det!

Jeg er dame da, men funker ikke dette for menn også?

Jeg får ikke noe ut av sex med fremmede. Det er best for meg å ha sex med en kjæreste som jeg er blitt godt kjent med.

Dessuten ønsker jeg ikke å være et puledokke for en mann ....

Anonymous poster hash: 4b9af...304

Det funker en stund, men man ender opp med å trenge større og større doser og til slutt sitter man der med hånda rundt pikken 5 timer om dagen. :P

Anonymous poster hash: 4f66d...db6

Skrevet

Hvorfor er du så gal etter akkurat mus??

Du får jo utløsning når du ronker også?

Anonymous poster hash: 3979b...fd0
Skrevet

Hvis du er interessert i å ha sex, kan du bare komme hit. Vi kan holde på hele uka hvis du vil. Kan suge deg med det samme du kommer inn døra :)

Skrevet

Hvorfor er du så gal etter akkurat mus??

Du får jo utløsning når du ronker også?

tror du en runk kan erstatte nærhet med en kvinne? ingenting sterkere og mer betydningsfult enn å kjenne dama i armkroken din når du vokner

Anonymous poster hash: cc5af...7f0

Skrevet

2 år uten sex..

Hvis du er snill, kosete og holder rundt meg mens jeg sover og får meg til å smile, skal jeg gjerne ha masse masse sex med deg!

Anonymous poster hash: be46d...31d

Skrevet

Tinder...?

Anonymous poster hash: 8e4c6...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...