Gå til innhold

Eldre menn...


Fremhevede innlegg

Skrevet

Men kanskje vanskelig å stifte familie med en som er såpass mye eldre?

Ja. Han vil at vi skal gifte oss og få barn men jeg sitter litt på gjerdet. Jeg er ikke helt fremmed for det, men det er klart at det er et spørsmål om hvor mye eldre far skal være enn barnekull nr 2.

Stefaren min er 17 år eldre enn mamma og 50 år eldre enn meg, så man er jo vant med forskjellige ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært interessert i eldre menn. Jeg er 21 år, men merker at eldre menn ser på meg som en søt liten jente enn noe mer enn det. Jeg skjønner at et forhold med et eldre mann på dette tidspunktet ikke er ideelt så jeg tenker at det kunne vært aktuelt når jeg er 23 +.

Eldre menn virker bare mer selvsikre og som de vet hvordan de skal behandle en kvinne. Er det noen på KG som har kommet i et forhold med en eldre mann? Evt. til dere eldre menn; kunne dere tenkt å ha et forhold med en yngre jente?

Jeg er 33 og min kone 23. Fungerer utmerket.

Anonymous poster hash: 256e4...7f8

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som strider mot regelen ang. kontanktannonser.

Estrella, mod.

Skrevet

Typen er 35. Kunne ikke bedt om en bedre kjæreste, han er den beste jeg vet om.

Skrevet

Jeg er selv 30+, og ser ikke noe problem med en yngre kvinne.

Det avhenger selvsagt en del på kvinnen om jeg ønsker kun et seksuelt forhold eller noe mer. Seksuelt kan det absolutt fungere bra, noe jeg tidligere har erfart. Dette kan absolutt være spennende og verdifullt for begge to.

Skal det bli noe mer en seksuelt, er det viktig at man matcher også på andre områder, og da har modenhet mye å si.

Gjest asapvoom
Skrevet

Jeg kan godt være med en yngre dame, men ikke når hun har disse "bare eldre menn" fantasiene. Kjemi er kjemi, men jeg er ikke en gammel gubbe som har tenkt til å leve ut fantasiene dine.

Du får meg til å føle meg gammel når du sier dette om eldre menn. Jeg er en ung mann til sinns, kommer overens med kvinner og menn i flere aldersgrupper, har hatt kjemi med flotte kvinner i flere aldersgrupper. Det handler ikke om alder, men kjemi.

Nei takk, til du er voksen nok til å forstå det.

Anonymous poster hash: 165ea...a30

Jeg er voksen nok. Det er ikke bare det seksuelle som tenner meg ved en mann som er ELDRE enn meg, men også modenheten og kunnskapen som medfølger. Så når jeg sier at jeg liker eldre menn må det selvfølgelig være kjemi i bildet for at det skal fungere.

Gjest asapvoom
Skrevet

Ja. Men hva er det egentlig du lurer på? Eller er du bare på fisketur?

Anonymous poster hash: 619ee...553

Les åpningsinnlegget mitt. Jeg ba om å høre andres sine erfaringer med å være i et forhold med en eldre mann. Tro meg, jeg er ikke på KG for å gjøre det så bare dropp det.

Gjest asapvoom
Skrevet (endret)

Dette tema igjen...

TS, hvis de ser på deg som en 'liten jente' så er det godt mulig at du rett og slett er litt for umoden. En på 30 burde gå an, men rundt 40 så blir det vanskelig å relatere seg.

Rent seksuelt er det neppe noe problem...

Jeg er 23 og treffer en på 44, men jeg har alltid egentlig relatert meg best til mennesker endel år eldre enn meg selv. Det gjelder kvinnelige vennskap også - jeg har selvsagt venninner på egen alder, men jeg har alltid best samtaler med folk (spesielt menn) over en viss alder. Det er også svært viktig for meg at en mann er trygg på seg selv og det er lettere å finne over en viss alder.

Takk for svar. :) Jeg er nok det akkurat nå - noe som er årsaken til at jeg sa jeg ikke kan tenke meg et forhold med et eldre mann akkurat nå. Nå er det også slik at jeg kun treffer disse eldre menn når jeg er på jobb og det er også et ungdommelig sted så tror det også har noe med hvor jeg treffer disse mennene.

Endret av asapvoom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...