Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tatt denne utdannelsen og jobbet som dette? Synes det høres veldig spennende ut og lurer på om det kunne vært noe for meg. Er det bare å ta kontakt med NAV og høre om man kan få bli med? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt utdannelse i hva? Bachelor i "medarbeider med brukererfaring" på NAV-universitetet?

Dette må du nesten forklare litt nærmere

Anonymous poster hash: d0ddd...d6f
  • Liker 2
Skrevet

Tatt utdannelse i hva? Bachelor i "medarbeider med brukererfaring" på NAV-universitetet?

Dette må du nesten forklare litt nærmere

Du trenger ikke å gjøre deg dummere enn du er.

Skrevet

Du trenger ikke å gjøre deg dummere enn du er.

Mener du at du har en bachelor i sosialt arbeid / velferdsarbeid, skal søke jobb som sosialarbeider og at du har brukererfaring?

Skrevet

Du må nesten forklare hva slags utdanning dette er da. Aldri hørt om. Dårlig tegn sånn sett, men kanskje det høres bedre ut om du faktisk forteller hva det er. Vi kan ikke gjette.

• Liker 3
Skrevet

Ønsket svar fra de som har tatt dette, og dermed vet hva det er. Det er relativt nytt, og jeg regner med at det stilles visse krav til å være med. Dersom noen her faktisk har tatt dette ville jeg gjerne likt å høre erfaringer. Ellers får jeg høre med Nav. :)

Skrevet

Hadde faktisk vært fint om du sa noe mer ts.

Kan jo være at det har interesse for flere som faktisk ikke vet om tilbudet.

Anonymous poster hash: fbcdc...76f

Skrevet

Ønsket svar fra de som har tatt dette, og dermed vet hva det er. Det er relativt nytt, og jeg regner med at det stilles visse krav til å være med. Dersom noen her faktisk har tatt dette ville jeg gjerne likt å høre erfaringer. Ellers får jeg høre med Nav. :)

Lite tips: Dersom du tenker å jobbe med mennesker er det lurt å tenke igennom at man er mer presis i sin tale og at man evner å få frem det man ønsker å formidle.

Hadde kostet deg en krone å fortelle at dette var et kvalifiseringstilbud gjennom NAV, ikke en utdannelse ved universitet eller høgskole, men et kurs i regi av NAV

• Liker 3
  • 4 år senere...
Gjest Chroma
Skrevet

Gammel tråd, men jeg lurer på om det er noen som har gjennomført kurset som vil prate litt på pm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...