skruf Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Prøvde å lage pannekake med bacon i langpanne idag så jeg slapp å steke ørten pannekaker på stekepanna. Tok alt på slump, men den slumpen gikk ikke så bra…. Pannekaka ble innmari kompakt, og ca 10cm høy... Så, noen som kan dele ei god oppskrift eller to med meg? Jeg kuttet baconet opp i biter og sprøstekte det i langpanna i stekeovnen først. Deretter så vispet jeg sammen 4 egg, 1 skje sukker, fibramel + hvetemel og soyamelk på slump. Teorien var jo smart, men ikke helt i praksis...
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Skal du lage den i komfyr er det lønnsom med bakepulver Anonymous poster hash: 15248...7c1
skruf Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2014 Brukte ikke bakepulver, men vil den ikke da bli enda større? Eller gjør bakepulveret det sånn at den ikke blir så kompakt og tung? Kunne ikke blitt enda større iallefall, da den allerede ble sånn ca 10cm høy!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Brukte ikke bakepulver, men vil den ikke da bli enda større? Eller gjør bakepulveret det sånn at den ikke blir så kompakt og tung? Kunne ikke blitt enda større iallefall, da den allerede ble sånn ca 10cm høy! Si det. Jeg pleier å bruke denne i hvert fall: http://dinmat.no/Fleskepannekaker. Anonymous poster hash: 15248...7c1
skruf Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2014 Si det. Jeg pleier å bruke denne i hvert fall: http://dinmat.no/Fleskepannekaker. Anonymous poster hash: 15248...7c1 Den oppskriften ser ikke så dum ut:) Skal lagre den i bokmerker og prøve den neste gang:)
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Den oppskriften ser ikke så dum ut:) Skal lagre den i bokmerker og prøve den neste gang:) Kan også anbefales med å strø ost på toppen,og serveres med tyttebærsyltetøy. Anonymous poster hash: 15248...7c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå