AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 En som nesten alltid uteblir fra avtaler som HAN SELV har laget, og ikke følger opp ting han har sagt. Jeg har datet en sånn fyr i det siste. Han sa forrige uke at han trodde 2014 ville bli et bra år for oss og vi laget nok en avtale om å møtes. Han skulle ta kontakt i går. Hva skjedde? Jo, det vanlige..Han er borte vekk og som sunket i jorden. Jeg har vært tålmodig en god stund, i håp om at ting skal ordne seg,men ikke faen. Nå er jeg bare drittlei og skal kutte kontakten,men har samtidig lyst å konfrontere ham før jeg går videre. Ikke fordi jeg har noe håp om at han skal endre seg, jeg vil ikke ha ham uansett lenger. Men for min egen del hadde det vært godt å bare få det ut før jeg kutter alle bånd,sletter ham fra facebook ,tlf osv... Har dere noen gang datet slike ,og hvordan konfronterte dere dem? Anonymous poster hash: 02220...f5c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Jeg ville heller lagd en avtale om å møte ham. Og så ikke møtt opp. Anonymous poster hash: 1409d...a8a 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Jeg ville heller lagd en avtale om å møte ham. Og så ikke møtt opp. Anonymous poster hash: 1409d...a8a Ja,tanken har slått meg,men det blir kanskje litt barnslig..? Han avlyser alltid på forhånd, sånn at jeg aldri har opplevd å stå å vente på ham. Eller så lager han "avtale om å lage avtale", av typen: "jeg ringer deg på torsdag når jeg er ferdig på jobb så kan vi møtes i byen" og når torsdag kommer hører jeg ingenting.. ts Anonymous poster hash: 02220...f5c
Marie90 Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har bare droppet sånne fyrer, ettersom de ikke er interessert nok. Ikke giddet noen "utblåsning", det fører jo bare til at han sier "neinei vil virkelig se deg" og noen fler floskler, og det hele tar unødvendig tid. Bedre å bare komme seg videre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har bare droppet sånne fyrer, ettersom de ikke er interessert nok. Ikke giddet noen "utblåsning", det fører jo bare til at han sier "neinei vil virkelig se deg" og noen fler floskler, og det hele tar unødvendig tid. Bedre å bare komme seg videre. Ser poenget ditt,men jeg ville ikke gitt ham muligheten til å svare.Tenkte på å sende ham en fbook melding og blokkere ham rett etterpå. ts Anonymous poster hash: 02220...f5c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Ser poenget ditt,men jeg ville ikke gitt ham muligheten til å svare.Tenkte på å sende ham en fbook melding og blokkere ham rett etterpå. ts Anonymous poster hash: 02220...f5c støtter denne. si rett ut hva det er som er årsaken. skjønner at oppførselen hans må være sykt irriterende, men bedre å si det enn å la han lure på hva det er. Har dere felles omgangskrets forressten? Er det en sjanse for at du møter på han igjen? Hvis ikke ville jeg bare blokka og sletta så fort du har fortalt han hva greia er og kommet meg videre. Lykke til, vær sterk! Anonymous poster hash: f0876...335
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Hvis du sletter og blokker han må det være for din egen del, for ingenting av dette kommer til å såre han på noen som helst måte Anonymous poster hash: 887f9...790 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 støtter denne. si rett ut hva det er som er årsaken. skjønner at oppførselen hans må være sykt irriterende, men bedre å si det enn å la han lure på hva det er. Har dere felles omgangskrets forressten? Er det en sjanse for at du møter på han igjen? Hvis ikke ville jeg bare blokka og sletta så fort du har fortalt han hva greia er og kommet meg videre. Lykke til, vær sterk! Anonymous poster hash: f0876...335 Takk! Ja det er sykt irriterende,og ikke minst respektløst. Mange jenter er sure på ham (uten at han har villet si hvorfor),så jeg regner med han er/har vært slik mot andre enn meg også. Ingen felles bekjente heldigvis. Muligheten for å treffe på ham på et utested eller i byen er nok tilstede, men da ignorerer jeg ham. Anonymous poster hash: 02220...f5c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Hvis du sletter og blokker han må det være for din egen del, for ingenting av dette kommer til å såre han på noen som helst måte Anonymous poster hash: 887f9...790 Som nevnt i første innlegg er det kun for min egen del. Anonymous poster hash: 02220...f5c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Hvorfor gidder du å kaste bort tiden din på han? Han er tydeligvis ikke interessert. Anonymous poster hash: 73ca7...863
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Hvorfor gidder du å kaste bort tiden din på han? Han er tydeligvis ikke interessert. Anonymous poster hash: 73ca7...863 Eh..Leste du åpningsinnlegget? Jeg er heller ikke interessert. Men om noen behandler deg som dritt har du kanskje lyst å konfrontere dem,ikke sant? Anonymous poster hash: 02220...f5c
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har datet en sånn. Brukte 2 dager på å svare på sms, "kommer snart" var gjerne 4 timer... Jeg sendte ham en sms og fortalte høflig og saklig hvorfor jeg ville avslutte det vi holdt på med. Han mente jeg overreagerte, jeg sa "Jeg respekterer at du er slik, men det passer ikke for meg." Vi har vennskapelig kontakt den dag i dag. Hvorfor lage drama?
Version 2.0 Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 Han har ikke sosial angst eller noe? Mange med angst kan oppriktig ønske å møte personer og er eksperter på å forskyve avtaler frem i tid fordi de ikke klarer å møte noen der og da. Når det kommer til avtaletid klarer de fortsatt ikke å takle det og finner på unnskyldninger. De finner nesten alltid på unnskyldninger i tide slik at den andre ikke trenger å møte opp for å vente.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #14 Skrevet 10. januar 2014 Eh..Leste du åpningsinnlegget? Jeg er heller ikke interessert. Men om noen behandler deg som dritt har du kanskje lyst å konfrontere dem,ikke sant? Anonymous poster hash: 02220...f5c Hva får du ut av å hevne deg på han? Du kunne brukt energien din på en annen som viser deg interesse, istedenfor å gnage på han som dropper avtaler? Anonymous poster hash: 73ca7...863
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #15 Skrevet 10. januar 2014 Han har ikke sosial angst eller noe? Mange med angst kan oppriktig ønske å møte personer og er eksperter på å forskyve avtaler frem i tid fordi de ikke klarer å møte noen der og da. Når det kommer til avtaletid klarer de fortsatt ikke å takle det og finner på unnskyldninger. De finner nesten alltid på unnskyldninger i tide slik at den andre ikke trenger å møte opp for å vente. Ja,han har hatt slike problemer. Sist gang vi møttes sa han rett ut at han var nervøs og viste meg at han skalv på hendene. Jeg tror ikke det var skuespill, for slik skjelving er vel vanskelig å fake? Dette er ellers noe han ikke snakker så mye om.Derfor har jeg ikke spurt heller. Men burde ikke sosial angst avta etter hvert som man blir bedre kjent? ts Anonymous poster hash: 02220...f5c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 Hva får du ut av å hevne deg på han? Du kunne brukt energien din på en annen som viser deg interesse, istedenfor å gnage på han som dropper avtaler? Anonymous poster hash: 73ca7...863 Er det hevn når man konfronterer en person med hans dårlige oppførsel? Jeg synes det er noe man må regne med når man behandler andre dårlig.. Har ingen ønsker om å hevne meg på ham. Dette skjedde i går,så jeg er ikke klar for å date noen andre enda. Er bare såret,trist og irritert over at folk kan oppføre seg sånn. Anonymous poster hash: 02220...f5c
Version 2.0 Skrevet 10. januar 2014 #17 Skrevet 10. januar 2014 Ja,han har hatt slike problemer. Sist gang vi møttes sa han rett ut at han var nervøs og viste meg at han skalv på hendene. Jeg tror ikke det var skuespill, for slik skjelving er vel vanskelig å fake? Dette er ellers noe han ikke snakker så mye om.Derfor har jeg ikke spurt heller. Men burde ikke sosial angst avta etter hvert som man blir bedre kjent? ts Anonymous poster hash: 02220...f5c Jeg kjenner meg litt igjen i hans væremåte ser du, og jeg er absolutt ikke en drittsekk som ønsker å avlyse avtaler, men innimellom tar psyken overhånd og jeg klarer bare ikke å møte folk. Jeg er i full jobb og alt slikt, men det sosiale privatlivet sliter jeg litt med i blant selv om jeg elsker vennene mine og har kjempelyst å møte nye folk. Jeg har også blitt kalt for drittsekk og noen menn jeg har flørtet med har fått nok fordi de synes jeg er kald og avvisende. Det pleier å avta ja, men det kommer helt an på relasjonen og hvordan du er som person. Jeg har nesten ingen angst etterhvert som jeg blir kjent med noen, men hos enkelte som jeg faktisk har møtt 20-30 ganger så sitter angsten der ennå. Jeg kan ikke forklare hvorfor, men det er bare slik med enkelte. Kanskje han føler et ekstra stort press når han er sammen med deg og at du derfor virker ekstra farlig å være sammen med, sånn bare dere to. Hva med å foreslå en gruppeting der han tar med seg en kompis og du tar med deg ei venninne? Kanskje han synes det er lettere å bli kjent med deg da, og at han videre blir mer og mer trygg på deg.
Version 2.0 Skrevet 10. januar 2014 #18 Skrevet 10. januar 2014 Og du burde snakke med han om det. Han vil nok bli mye mer komfortabel med deg og mer angstfri dersom han føler din aksept. Dette er jo ennå et tabuemne og han føler seg kanskje mindre mandig og tøff. Det er et vanskelig tema, men det er også utrolig deilig å si til folk man bryr seg om at man har litt problemer.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #19 Skrevet 10. januar 2014 Og du burde snakke med han om det. Han vil nok bli mye mer komfortabel med deg og mer angstfri dersom han føler din aksept. Dette er jo ennå et tabuemne og han føler seg kanskje mindre mandig og tøff. Det er et vanskelig tema, men det er også utrolig deilig å si til folk man bryr seg om at man har litt problemer. Takk for tips. Flere av vennene mine mener oppførselen hans skyldes angst,så det er godt mulig du har rett. Han er i full jobb og har et par kompiser han går ut med av og til. Utenom det er han mye alene vet jeg. Han har sagt han har problemer,men uten å gå i detalj.Ofte dreier han samtalen over på noe annet kort tid etterpå, og da har jeg ikke våget å spørre mer..Vi har bare møtt hverandre 4-5 ganger. Jeg har flere ganger vurdert å ta det opp dette og spørre hvordan det påvirker livet hans,men har tenkt det ville vært best å snakke ansikt til ansikt .Men kanskje det er like greit å spørre i en melding, om jeg formulerer meg på måte som ikke virker anklagende og dømmende. Anonymous poster hash: 02220...f5c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #20 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har datet en sånn. Brukte 2 dager på å svare på sms, "kommer snart" var gjerne 4 timer... Jeg sendte ham en sms og fortalte høflig og saklig hvorfor jeg ville avslutte det vi holdt på med. Han mente jeg overreagerte, jeg sa "Jeg respekterer at du er slik, men det passer ikke for meg." Vi har vennskapelig kontakt den dag i dag. Hvorfor lage drama? Har ikke noe ønske om å lage drama. Anonymous poster hash: 02220...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå