Gå til innhold

Hva med oss stygge damer, egentlig?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du i det heletatt lest TS` innlegg? Du er dame og kan ikke bruke ditt eget preferansegrunlag som eksempel på hvordan menn vurderer kvinners utseende. Jeg vektlegger også menns personlighet, men jeg opplever ikke at dette er gjensidig og det er roten til problemet. Jeg ser forbi utseendet til en mann, men får ikke denne "goden" tilbake, kun et ensidig fokus på utseende.

Det har jeg gjort og ingenting skjedde. Sannsynligvis fordi jeg ser helt likedan ut som da jeg var mer innadvendt.

Anonymous poster hash: 84292...586

Ja, jeg har i det hele tatt lest trådsvarers innlegg og svarer på en måte som jeg tenker kan være oppmuntrende og hjelpsomt.

Selvfølgelig har menn også personlige preferanser, og min oppramsing av personlige preferanser er et gyldig eksempel for begge kjønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har i det hele tatt lest trådsvarers innlegg og svarer på en måte som jeg tenker kan være oppmuntrende og hjelpsomt.

Selvfølgelig har menn også personlige preferanser, og min oppramsing av personlige preferanser er et gyldig eksempel for begge kjønn.

Keep telling yourself that.

Anonymous poster hash: 84292...586

  • Liker 2
Skrevet

Du kan ta eksen min. Han sa at han ikke orket å ha dårlig selvtillit mer, vi var sammen i ti år.

Dette er en kopi av hva han skrev, sett bort i fra at jeg har skrevet det selv og ikke kopiert, da hadde det vært på hans dialekt:

"Jeg er lei av å ha dårlig selvtillit. Hver gang jeg snur ryggen til deg, er det noen som står klar til å ta over. Når kommer han som er bedre enn meg? Jeg har vært redd for dette helt siden jeg møtte deg, (også kommer det opp mange private situasjoner, hvor han forteller at det og det gjorde han usikker). Bare du lo av Herr.Klassekamerat, ble jeg sjalu. Jeg klarer ikke mer. Jeg elsker deg, uansett hvor mye jeg prøver å komme over deg og rote med andre så er du forferdelig vanskelig å glemme. Jeg hater hver eneste dag jeg må gå rundt her. Jeg våknet opp til et smil forrige helg, og da tenkte jeg at jeg savner at du er den første jeg ser når jeg våkner, men at det er dette jeg må slå meg til ro med, noen som ikke er så attraktiv som deg. Hvert steg bort fra deg føles som et mareritt, ofte vil jeg bare komme hjem og kjenne deg igjen. Er redd jeg må holde meg unna, for hvis du er snill med meg kommer jeg til å få lyst til å holde rundt deg med en gang. Jeg kan ikke lenger være i et forhold hvor jeg konstant er redd for å miste deg. (osv)"

Sånn mistet jeg han jeg elsker høyest her i verden..... værsegod ts.....



Anonymous poster hash: f08bb...e63
  • Liker 1
Skrevet

Du kan ta eksen min. Han sa at han ikke orket å ha dårlig selvtillit mer, vi var sammen i ti år.

Dette er en kopi av hva han skrev, sett bort i fra at jeg har skrevet det selv og ikke kopiert, da hadde det vært på hans dialekt:

"Jeg er lei av å ha dårlig selvtillit. Hver gang jeg snur ryggen til deg, er det noen som står klar til å ta over. Når kommer han som er bedre enn meg? Jeg har vært redd for dette helt siden jeg møtte deg, (også kommer det opp mange private situasjoner, hvor han forteller at det og det gjorde han usikker). Bare du lo av Herr.Klassekamerat, ble jeg sjalu. Jeg klarer ikke mer. Jeg elsker deg, uansett hvor mye jeg prøver å komme over deg og rote med andre så er du forferdelig vanskelig å glemme. Jeg hater hver eneste dag jeg må gå rundt her. Jeg våknet opp til et smil forrige helg, og da tenkte jeg at jeg savner at du er den første jeg ser når jeg våkner, men at det er dette jeg må slå meg til ro med, noen som ikke er så attraktiv som deg. Hvert steg bort fra deg føles som et mareritt, ofte vil jeg bare komme hjem og kjenne deg igjen. Er redd jeg må holde meg unna, for hvis du er snill med meg kommer jeg til å få lyst til å holde rundt deg med en gang. Jeg kan ikke lenger være i et forhold hvor jeg konstant er redd for å miste deg. (osv)"

Sånn mistet jeg han jeg elsker høyest her i verden..... værsegod ts.....

Anonymous poster hash: f08bb...e63

Ps.

Jeg var aldri utro. Og nei, jeg flørtet heller ikke med klassekamerater eller noen. Jeg var fullstendig hans, og hadde vært trofast for evig.

Jeg er ganske forbanna.

Anonymous poster hash: f08bb...e63

Skrevet

Du kan ta eksen min. Han sa at han ikke orket å ha dårlig selvtillit mer, vi var sammen i ti år.

Dette er en kopi av hva han skrev, sett bort i fra at jeg har skrevet det selv og ikke kopiert, da hadde det vært på hans dialekt:

"Jeg er lei av å ha dårlig selvtillit. Hver gang jeg snur ryggen til deg, er det noen som står klar til å ta over. Når kommer han som er bedre enn meg? Jeg har vært redd for dette helt siden jeg møtte deg, (også kommer det opp mange private situasjoner, hvor han forteller at det og det gjorde han usikker). Bare du lo av Herr.Klassekamerat, ble jeg sjalu. Jeg klarer ikke mer. Jeg elsker deg, uansett hvor mye jeg prøver å komme over deg og rote med andre så er du forferdelig vanskelig å glemme. Jeg hater hver eneste dag jeg må gå rundt her. Jeg våknet opp til et smil forrige helg, og da tenkte jeg at jeg savner at du er den første jeg ser når jeg våkner, men at det er dette jeg må slå meg til ro med, noen som ikke er så attraktiv som deg. Hvert steg bort fra deg føles som et mareritt, ofte vil jeg bare komme hjem og kjenne deg igjen. Er redd jeg må holde meg unna, for hvis du er snill med meg kommer jeg til å få lyst til å holde rundt deg med en gang. Jeg kan ikke lenger være i et forhold hvor jeg konstant er redd for å miste deg. (osv)"

Sånn mistet jeg han jeg elsker høyest her i verden...

Anonymous poster hash: f08bb...e63

Jøjje. Der ser man! Ikke ta de som har såpass lav selvtillit jenter, pass dere for de som er mest sjalu. Ren tipping. Han var kanskje utro?

Anonymous poster hash: dc5fc...c2a

Skrevet

Du kan ta eksen min. Han sa at han ikke orket å ha dårlig selvtillit mer, vi var sammen i ti år.

Dette er en kopi av hva han skrev, sett bort i fra at jeg har skrevet det selv og ikke kopiert, da hadde det vært på hans dialekt:

"Jeg er lei av å ha dårlig selvtillit. Hver gang jeg snur ryggen til deg, er det noen som står klar til å ta over. Når kommer han som er bedre enn meg? Jeg har vært redd for dette helt siden jeg møtte deg, (også kommer det opp mange private situasjoner, hvor han forteller at det og det gjorde han usikker). Bare du lo av Herr.Klassekamerat, ble jeg sjalu. Jeg klarer ikke mer. Jeg elsker deg, uansett hvor mye jeg prøver å komme over deg og rote med andre så er du forferdelig vanskelig å glemme. Jeg hater hver eneste dag jeg må gå rundt her. Jeg våknet opp til et smil forrige helg, og da tenkte jeg at jeg savner at du er den første jeg ser når jeg våkner, men at det er dette jeg må slå meg til ro med, noen som ikke er så attraktiv som deg. Hvert steg bort fra deg føles som et mareritt, ofte vil jeg bare komme hjem og kjenne deg igjen. Er redd jeg må holde meg unna, for hvis du er snill med meg kommer jeg til å få lyst til å holde rundt deg med en gang. Jeg kan ikke lenger være i et forhold hvor jeg konstant er redd for å miste deg. (osv)"

Sånn mistet jeg han jeg elsker høyest her i verden..... værsegod ts.....

Anonymous poster hash: f08bb...e63

Igjen, han er mann og har andre forutsetninger på partnermarkedet enn kvinner. Det synd at han hadde det slik for det unner jeg ingen. Men har har fått kjæreste og hadde noen i livet sitt. Stygge kvinner har ikke det engang, menn snur ryggen til oss.

Anonymous poster hash: 84292...586

  • Liker 2
Skrevet

Tora Berger er vel det man kaller mindre pen ja.

Anonymous poster hash: 98dd2...01a

Har du sett henne i andre situasjoner enn når hun kommer heseblesende og snørrete over målstreken? Jeg er heller ikke på mitt beste etter en knallhard treningsøkt...

Lett sminket er hun både søt og pen.

  • Liker 1
Skrevet

Igjen, han er mann og har andre forutsetninger på partnermarkedet enn kvinner. Det synd at han hadde det slik for det unner jeg ingen. Men har har fått kjæreste og hadde noen i livet sitt. Stygge kvinner har ikke det engang, menn snur ryggen til oss.

Anonymous poster hash: 84292...586

Han kommer sikkert.... eller en annen som han.

Jeg vet ikke jeg altså. Jeg klarer ikke å tro at noen er så stygge at de ikke har noen, for jeg har aldri sett noen som er så stygge at det ikke skulle være noe attraktivt der for noen. Aldri med mine egne øyne. Men jeg har opplevd min dose av mennesker med dårlig selvtillit, og da er det slike ting som gjør dem mindre attraktive. Livsstilen speiler seg i det, på en måte.

Anonymous poster hash: f08bb...e63

Skrevet

Pussig at man må ha så høy selvtillit for å bli elsket.

Anonymous poster hash: dd045...343

  • Liker 3
Skrevet (endret)

Folk flest er helt vanlige utseendemessig, og enkelte er ekstra pene. Stygge mennesker ser jeg ikke. Å omtale seg selv og andre som stygge er noe som hører ungdomstuden til (for da er alt ekstra unyansert ), og jeg antar at trådstarter er ganske ung.

Det er selvfølgelig ikke bare ekstra pene mennesker som er i et forhold (det er bare å se seg rundt i venneflokken, på gata, i storfamilien), og det er selvfølgelig ikke bare kvinner som blir tiltrukket av ulike typer av det motsatte kjønn (til tross for at en AnonymBruker på irriterende vis oppfordrer meg til å "fortsette å fortelle meg selv" at gutter/menn selvfølgelig også har personlige preferanser og kke alle faller for samme tyde dame).

Det som er en skikkelig turnoff, er lavt selvverd. Det er så utrolig kjipt å tilbringe tid med folk som tar alt opp i verste mening hele tiden og som tror de vet at alle tenker negativt om dem hele tiden. Det er kjedelig og selvsentrert - og alle, ALLE blir mange hakk mer attraktive med en ok selvtillit og interesse for noe annet enn sitt eget speilbilde.

Snu tankemøsntrene dine. Hver gang du tenker noe negativt om deg selv, så ropp "stopp!" i eget hode, og velg mellom å enten finne noe positivt om deg selv å fokusere på - eller noe positivt, interessant, utviklende, morsomt i resten av verden å fokusere på. Keg lover deg at du får det morsommere - og at du plutselig begynner å tiltrekke deg andre mennesker.

Endret av Miss Undercover
  • Liker 1
Skrevet

Du kan jo prøve å få deg en blind mann.



Anonymous poster hash: dfdaa...567
  • Liker 2
Skrevet

som gjerne har blitt hånet av gutter fra tenårene... som de har en felles oppfatning om at er en stygg taper...

Hva gjør vi, utseendet er alfa og omega for en mann, det skriver dere jo overalt. Og ikke si "bli sammen med en stygg mann", for faktum er at disse såkalt stygge mennene også har store krav til utseendet til dama. Skulle de mot formodning ha blitt sammen med en sånn dame, kan du banne på at de ikke er lykkelige..

Det sies så ofte her inne av menn at alle damer får tilbud. Ikke jeg. Den eneste gangen var i Tyrkia hvor en mann forsøkte å voldta meg.

Det er så mange ting ved mitt utseende som ikke lar seg forbedre uten veldig dramatiske kirurgiske inngrep. Det er INGENTING en stygg dame kan gjøre for å tiltrekke seg menn for å få et romantisk forhold, ingen personlige egenskaper som kan overskygge utseendet hennes.

JA, jeg er vanvittig bitter fordi jeg ble født slik. Og JA, jeg begynner å utvikle et voldsomt sinne ovenfor menn.

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, egentlig. Bare at det er så vanvittig frustrerende at damers utseende er alt som teller i denne verden. Se på Therese Johaug f.eks, folk er mer imponert over utseendet hennes enn prestasjonene. Hadde hun vært en grå mus som Kowalczyk hadde folk flest gitt faen.

Anonymous poster hash: 21ef4...7c0

Kjære deg! Jeg kan så ufattelig lett relatere til det du skriver, men la meg komme med noen synspunkt.

Først og fremst, det du forteller om at gutter i barndomsårene kaller deg stygg det betyr neppe at du er det. Jeg ble kalt en hore som 13 åring, var både jomfru og ukysset. Hore brukes som skjellsord på lik linje som feit, stygg, ekkel etc. I min barndom ble man automatisk ansett som stygg, ekkel, feit etc om man var mobbeoffoer. I ettertid så ser jeg at hun som kalte me stygg var en kraftig overvektig jente med akne utbrudd verre enn de på førbilde på tv shop og fett tynt pistrete hår bleika orange.

Videre, jeg syns det florerer av vakre single jenter på sukker ( lag den en gutteprofil og se) mens de nybakte mammaene med giftering kommer i all slags former -både usannsynlig vakre og de man lurer på om er mann eller kvinne.

Jeg tror du har øynene på feil plass. Alle disse pene jentene du sikket har på fb som poster vakre bilder av seg selv i sine vellykka liv... Husk at det ligger mye redigering og posering bak. Gjør deg selv en tjeneste slett dem! Eller i det minste ta bort oppdateringer fra dem. Slutt å kjøpe kvinnemagasiner som forteller deg at appensinhud er selvforskyldt. Ikke les blogger om kosthold eller se på fotballfruen i truse og bh. Rett og slett slutt å fokuser utseendet.

Ja -utseende er viktig men ikke så viktig at du skal bli deppa over det. Noen ganger må jeg minne meg selv om hvor jævlig det er ute i verden når jeg klyper meg i mageflesket og feller en tåre. Hvor overfladisk og skamfull jeg hadde vært om jeg stod side ved side en afghansk kvinne som vokste opp i frykt, undertrykkelse og vold -mens jeg tror at mitt problem en litt for velfødt mage virkelig er noe å ta slik på vei for... Min venninne sa en gang; "jeg vil ikke kaste bort 20 årene mine på å være missfornøyd med mitt utseende" og det har hun helt rett i... Man vil lett se tilbake og tenke; hva i helvetet var det jeg stressa slik over? Hvorfor ville jeg ikke vise meg i bikini? Det var da bare en kropp? Hvorfor brukte jeg så mye tid på å skamme meg?

Jeg kan umulig tro at du er på langt nær så stygg som du beskriver. Jeg har aldri sett en kvinne som er så ufattelig stygg at hun kun kan oppereres. Alle har noe vakkert med seg -alle! Er du tykk? Ja, fettet fyller vanligvis ut linjer i ansiktet så man holder seg lengre ung. Har du dun på leppa, voks det! Er tennene stygge? Alt blir mye mye bedre med tannbleking, er ikke så dyrt heller ( ofte tilbud) bustete bryn? Ja, napp og voks. Stygg hud? Gå til fastlegen din og få resept. Og bruk fundaton.

Mange sitter med litt merkelige tanker på hva som er stygt. En jeg gikk i klasse med hun hatet det røde håret sitt og brukte tusenvis av kroner hos frisør for å bleike det. Mens mange går allikevel til frisør og farger håret både kobber ( nesten orange) og rødt fordi de syns dette er vakkert.

Dette med gutta; de er bare slik. Eller noen. Jeg spurte en kjærste om dette en gang; hvorfor går dere alltid og prøver dere på den heiteste jenta i baren uavhengig av eget utsendte. Han svarte;" vi liker å prøve" de tar ikke avvisning like tungt som oss mente han. De veit jenta er mye penere men har en rar oppfatning om at bare du prøver hardt nok så går det til slutt. Når dette er skrevet vil jeg også si at dette er nok bare unge gutter, menn som ikke er ute etter noe seriøst. Det å leke og prøve seg på byen er nok noe helt annet enn å ta hun med hjem til mor, gjøre henne til mor og leve lykkelig i alle sine dager.

Du må virkelig jobbe litt med egen selvoppfattelse. Selvtillit og utseende går hånd i hånd. Alle menn hater jenter som syter og klager over hvor stygge, feite eller ekle de der. En selvsikker jente utstråler nok mer skjønnet en ei usikker. Missforstå meg rett, å være høy på pæra er nok ikke et mål. Tenker at det å være komfortabel med deg selv og at jenta klarer å se sine egne gode sider og trekk til syvende og sist er meget avgjørende for om man er attraktiv eller ikke.

Nå fikk jeg det kanskje til å høres ut som om du er problemet -det er det ikke. Vi lever i en tid hvor utseendet manipuleres, fremheves og nærmest blir presantert som en livsviktig del av oss. Tror at ved å evne å skille mellom hva som er reklame og tull og hva som faktisk er viktig her livet ( ikke cup størrelse, vaskebrett mage og sprettrumpe).

  • Liker 5
Skrevet

Susan Boyle har jo blitt flott nå når hun fikser seg, hun var mindre pen før. Man trenger ikke være den peneste jenta for å få seg en mann. Man kommer langt med blid, velstelt, hyggelig, morsom, feminin. Jeg har et par venninner som er evig single, og som tror det er utseendet. Problemet ligger heller i personlighet, de er ofte krasse og ofte veldig masete. Hvem gidder det. Menn vil ha en varm og blid og hyggelig jente, ikke et rævglefs.

  • Liker 1
Skrevet

Han kommer sikkert.... eller en annen som han.

Jeg vet ikke jeg altså. Jeg klarer ikke å tro at noen er så stygge at de ikke har noen, for jeg har aldri sett noen som er så stygge at det ikke skulle være noe attraktivt der for noen. Aldri med mine egne øyne. Men jeg har opplevd min dose av mennesker med dårlig selvtillit, og da er det slike ting som gjør dem mindre attraktive. Livsstilen speiler seg i det, på en måte.

Anonymous poster hash: f08bb...e63

Han svidde svensken er gift, tror han fant kona etter ulykken.

Skrevet

som gjerne har blitt hånet av gutter fra tenårene... som de har en felles oppfatning om at er en stygg taper...

Hva gjør vi, utseendet er alfa og omega for en mann, det skriver dere jo overalt. Og ikke si "bli sammen med en stygg mann", for faktum er at disse såkalt stygge mennene også har store krav til utseendet til dama. Skulle de mot formodning ha blitt sammen med en sånn dame, kan du banne på at de ikke er lykkelige..

Det sies så ofte her inne av menn at alle damer får tilbud. Ikke jeg. Den eneste gangen var i Tyrkia hvor en mann forsøkte å voldta meg.

Det er så mange ting ved mitt utseende som ikke lar seg forbedre uten veldig dramatiske kirurgiske inngrep. Det er INGENTING en stygg dame kan gjøre for å tiltrekke seg menn for å få et romantisk forhold, ingen personlige egenskaper som kan overskygge utseendet hennes.

JA, jeg er vanvittig bitter fordi jeg ble født slik. Og JA, jeg begynner å utvikle et voldsomt sinne ovenfor menn.

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, egentlig. Bare at det er så vanvittig frustrerende at damers utseende er alt som teller i denne verden. Se på Therese Johaug f.eks, folk er mer imponert over utseendet hennes enn prestasjonene. Hadde hun vært en grå mus som Kowalczyk hadde folk flest gitt faen.

Anonymous poster hash: 21ef4...7c0

Kowalczyk er da like pen som Johaug - og Bjørgen!

Det er 3 flotte damer med et klassisk pent utseendet. https://www.google.no/search?q=Therese+Johaug&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hfrPUoviHMGdtAay54GwCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1680&bih=994#q=Kowalczyk&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=V9ktqjqaipzLdM%253A%3BaVM-CyfklB3loM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.cdn.tv2.no%252Fmultimedia%252FTV2%252Farchive%252F01042%252Fkowalczyk_s_lv_1042172p.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tv2.no%252Fsport%252Fol%252Ftror-justyna-kowalczyk-overdriver-om-knesmerter-4161234.html%3B450%3B253

Ja, pene damer blir først lagt merke til, men om ikke kjemien stemmer så vil ikke en mann bli.

Om en mindre pen dame er sjarmerende og har personligheten på plass, vil en mann heller ha henne, så lenge hun viser seg fra sin fine side.

Du blir vakrere om du har god utstråling.

Du blir styggere om du er slik du er nå ...

Gjest Cartman
Skrevet

som gjerne har blitt hånet av gutter fra tenårene... som de har en felles oppfatning om at er en stygg taper...

Hva gjør vi, utseendet er alfa og omega for en mann, det skriver dere jo overalt. Og ikke si "bli sammen med en stygg mann", for faktum er at disse såkalt stygge mennene også har store krav til utseendet til dama. Skulle de mot formodning ha blitt sammen med en sånn dame, kan du banne på at de ikke er lykkelige..

Det sies så ofte her inne av menn at alle damer får tilbud. Ikke jeg. Den eneste gangen var i Tyrkia hvor en mann forsøkte å voldta meg.

Det er så mange ting ved mitt utseende som ikke lar seg forbedre uten veldig dramatiske kirurgiske inngrep. Det er INGENTING en stygg dame kan gjøre for å tiltrekke seg menn for å få et romantisk forhold, ingen personlige egenskaper som kan overskygge utseendet hennes.

JA, jeg er vanvittig bitter fordi jeg ble født slik. Og JA, jeg begynner å utvikle et voldsomt sinne ovenfor menn.

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, egentlig. Bare at det er så vanvittig frustrerende at damers utseende er alt som teller i denne verden. Se på Therese Johaug f.eks, folk er mer imponert over utseendet hennes enn prestasjonene. Hadde hun vært en grå mus som Kowalczyk hadde folk flest gitt faen.

Anonymous poster hash: 21ef4...7c0

Forbedre? Du er fin nok som du er. Slapp av.

Eh jo. Menn er ikke så overfladiske som alle skal ha det til. Bare en myte som er oppfunnet av "anti mann" kvinner.

Det er vell egentlig ingen stygge damer der ute heller. Noen kompiser av meg liker roseblogger stilen, mens andre liker mere naturlige damer i alle former og fasonger. Hva som er attraktivt er umulig å si.

Problemet er vell at noen damer føler seg stygge, noe som gjør dem sure og vanskelige. Humøret til en person har mye å si.

  • Liker 1
Gjest Tassen10
Skrevet

Jeg har selv falt for de merkeligste skapninger...

Både med og uten alkohol innabords.

Og jeg har tilgode å møte ei jente som ikke har ett eneste pluss ved seg.

Men er du 220 høy, flatere bryst enn meg, ikke antydning til hofte/rumpe, men masse fett på magen.

Og i tillegg er skallet, mangler fortenner, og har dårlig kroppslukt, så har du ts en utfordring.

Men alle jenter kommer langt ved å ha noen intresser, fremheve de positive sidene, med sminke f.eks. Hårfrisyrer kan også være viktig.

Jeg kjenner ei som ikke har ett spesielt pent ansikt, og var skikkelig grå mus. Men da hun en dag fant en frisyre som kledde henne ble hun straks mer attraktiv, og av en eller annen grunn syns jeg kroppen hennes så bedre ut da også :)

Trening er også noe som vil hjelpe de fleste.

Hadde Marit Bjørgen aldri trent, men ligget på sofaen og spist potetgull og sett på tv siden hun var 16 år. Hadde hun neppe hatt særlig utstråling hun heller.

Det er håp for alle. Men med den innstillinga du har nå kommer du ingen vei.

Skrevet

Tora Berger er vel det man kaller mindre pen ja.

Anonymous poster hash: 98dd2...01a

Det er hun ikke nei.

Skrevet

Bjørgen hadde vært fin hadde hun trent mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...